در ۵شهریورماه، دلایل حساسیت وزارت اطلاعات روی محمود احمدی‌نژاد پربازدیدترین اخبار بود.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز، عذرخواهی سیدحسن خمینی از فرمانده کل ارتش قرار دارد. پس از آن، برای مخاطبان مهم بود بدانند وزارت اطلاعات بر روی احمدی‌نژاد حساس بود؟ همچنین راز جلسه ای از پرده برون افتاد که همه فهمیدند ماجرای امتیازخواهی‌های عجیب اصلاح‌طلبان مجلس از بیطرف در جلسه معروف میدان آرژانتین چه بود!

در سرویس اقتصادی همه خواستند بدانند پراید در عراق چند است. در این سرویس واکنش زنگنه به دَبه تازه پاکستان هم خواندنی بود و مردم هم نظر دادند آیا شرایط برای کاهش نرخ سود بانکی مهیاست؟

در سرویس فرهنگی پربازدیدترین خبر این بود که کمند امیرسلیمانی ازدواج بهاره رهنما را تبریک گفت! همچنین سخنان بی‌پرده حامد بهداد هم پربازدید بود که گفت: قرار نبود در جمهوری اسلامی چنین فیلم‌هایی ساخته شود! در این سرویس برای مردم هم مهم بود بدانند چرا عزت‌الله انتظامی در هر محفلی شرکت نمی‌کند؟

در سرویس اجتماعی، پربازدیدترین مطلب پیشنهاد فتاح به ‌دولت بود که گفت: یارانه ‌را قطع‌کنید، کمیته ‌امداد متولی ‌می‌شود! در این سرویس جزییات تماس تلفنی که باعث خروج هاشمی از جلسه شورا شد هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبر پربازدید دیگری عنوان کرد مصطفی سلیمی سرپرست شهرداری تهران شد.

در سرویس بین الملل پربازدیدترین خبر نشان داد مکرون در ۳ ماه ۲۶ هزار یورو خرج میکاپ کرده است! در این سرویس نقل قول قائم‌مقامی هم پربازدید بود که گفت: در مقابل نقشۀ آنکارا، باید مستقلانه عمل کنیم. همچنین پربازدیدترین خبر دیگر این سرویس گفت: پس از فرانسه، انگلیس هم موضع تازه خود را درباره اسد اعلام کرد!

در سرویس طنز هم پشت‌پرده تکل دو پای ضرغامی لو رفت.

58231

منبع: خبرآنلاین