در ۴شهریور، دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران نظام در هیات دولت دوازدهم، مهم‌ترین خبر روز بود.

در صدر اخبار پربازدید و مهم امروز سرویس سیاسی، اخبار دیدار رهبر انقلاب با هیات دولت به چشم می‌خورد. ۱۲ توصیه کلیدی رهبر انقلاب به دولت پربازدید بود که ایشان دردیدار یاد شده خطاب به دولت فرمودند: صدای مخالف را بشنوید. در این دیدار هم روحانی از رهبر انقلاب درخواست کرد: همه باید برای حل مشکلات کشور به دولت کمک کنند. در این سرویس هشدار طباطبایی به نواصولگراها هم پربازدید بود که گفت: دستتان برای مردم رو می‌شود!

در سرویس اقتصادی گزارشی درباره موج جدید جابه‌جایی سپرده‌ها پربازدید بود. پس از آن، برای مردم مهم بود بدانند کدام بازارها از نرخ‌های جدید سود بانکی تأثیر می‌پذیرند؟ خبر پربازدید دیگری در این سرویس اعلام کرد حباب سودبانکی می‌شکند.

در سرویس فرهنگی اعلام شد خواننده قدیمی در بیمارستان بستری شده است. همچنین خبر درگذشت گوینده پیشکسوت خبر بازدید زیادی داشت و اظهارات کنایه‌آمیز مهران مدیری در آخرین قسمت «دورهمی» درباره مخالفانش هم مورد توجه مخاطبان این سرویس بود.

در سرویس جامعه، پربازدیدترین اخبار درباره حوزه مدیریت شهری و شروع کار نجفی در شهرداری تهران بود. حتی در این سرویس، واکنش نجفی به شایعات هفته‌های اخیر هم پر بازدید بود که گفت: تمامشان کذب است، نیامدیم که شهرداری را به هم بریزیم! در این سرویس اعتراض «حافظی» به ممنوعیت حضورش در انتخابات شورایعالی نظام پزشکی هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل خبر پربازدیدی از اهانت جدید نشریه شارلی ابدو به اسلام، خشم مخاطبان را برانگیخت. پس از آن، اعلام شد «محکومیت رهبر هندو، برای تجاوز به دو زن» ۳۰ کشته و ۳۰۰ مجروح بر جای گذاشت. خبر پربازدید دیگری اعلام کرد روسیه ۳ پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد!

در سرویس طنز هم مطلبی خطاب به شهردار سابق تهران بازدید زیادی داشت که نوشته بود: خداحافظ ای خوشگل و بور ناکام!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =