بدون اینکه جزییات این بازی در این خبر منتشر شود که می تواند مصداق تبلیغ ناشیانه آن باشد، ذکر چند نکته مهم به نظر میرسد:
چرا رسانه ملی در حالی که بسیاری از کاربران ایرانی روحشان از این بازی خبر ندارد، آن را در بوق و کرنا میکند؟
و چرا خودکشی هندیها و روسها با خودکشی جوانان ایرانی مقایسه میشود؟
اگر تا دیروز فقط 5 هزار کاربر ایرانی از این بازی آگاهی داشتند، امروز 40 میلیون کاربر موبایل به دستِ اینترنت دار، مشتاق دانستن درباره این گیم بعد از گزارش صداوسیما هستند.
و بدتر از همه اینکه مدیران ارشد آی تی نیز با ژستهای ناشیانه درباره چیزی حرف میزنند که تا دیروز هیچی از آن نمیدانستند.
بهتر است بیشتر از این خامی نکرده و بدون توسعه رسانهای موضوع، خطرات گیمی مزخرف را با راهکار فنی از بین ببریم.
خدا نکند مجبور شویم دوباره درباره آن بنویسیم!