تسنیم نوشت: پیشرفت پروژه‌های گازرسانی در اردبیل نشان از عزم مسئولان اجرایی است.

احمد زراعتکار در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: پیشرفت پروژه‌های گازرسانی در استان اردبیل نشان از عزم مسئولان اجرایی است چرا که در این زمینه شاهد تحولات عظیمی هستیم که شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: اجرای مطلوب پروژه‌های گازرسانی در سطح استان اردبیل از نمونه‌های بارز عزم ملی دولتمردان برای خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملکرد شایسته مسئولان استانی تحقق یافته و انتظار ما این است که از این پس نیز با همین جدیت و اهتمام تداوم یابد.

مدیرکل انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: گازرسانی به مناطق محروم و دورافتاده برای ما از اهمیت به سزایی برخوردار است که به همین منظور نیاز است شاهد عزم و وحدت ملی باشیم که تخصیص اعتبارات در این زمینه در استان نیز به طور مطلوب بوده است.

زراعتکار بیان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود اجرای پروژه گازرسانی در این استان با موفقیت به اتمام برسد و افراد ساکن در مناطق محروم نیز همانند سایر افراد از نعمت گاز بهره‌مند شوند و ما نیز بتوانیم خدمات مطلوبی را به آنان ارائه کرده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: پیشرفت‌های چشمگیری را در اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار شاهد هستیم و در این زمینه اقدامات برجسته‌ای از جمله صدور آنی صورت‌حساب مشترکین در حین قرائت، افزایش فشار خطوط تغذیه از 250 به 300 psi و کاهش هزینه قابل توجه به واسطه کاهش سایز لوله‌ها، دو طرفه کردن خط انتقال سراب به اردبیل در ایستگاه تقویت فشار گاز سراب انجام یافنه است.

 

46

 

برچسب‌ها