دومین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران با حضور وزیر اقتصاد روسیه، سفیر صربستان در ایران و جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی شامگاه روز دوشنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین، این نمایشگاه با حضور ۶۰ شرکت مرتبط صنعت آلومینیوم، پروفیل و مواد اولیه این صنعت در فضایی به وسعت ۳ هزار متر مربع با هدف ایجاد بستر مناسب جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و متخصصین این حوزه برگزار شد .

همچنین همزمان با این نمایشگاه ، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تاسیسات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته نیز با حضور شرکت‌کنندگانی شامل شرکت‌های مرتبط با حوزه ساختمان، انبوه‌سازی، آسانسور و پله برقی، سرمایش و گرمایش، شیرآلات، لوله و ... با حضور نمایندگی‌های داخلی و خارجی مرتبط، با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین این عرصه‌ها و خدمات مربوطه و فراهم کردن زمینه لازم جهت مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی افتتاح و اولین نمایشگاه HSE و چهارمین نمایشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب نیز با رویکرد بهینه‌سازی مصرف انرژی و حضور واحدهای مرتبط با سلامت و ایمنی، سازمان محیط زیست و پتروشیمی اراک و شرکت‌های مرتبط گشایش یافتند.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی ادامه خواهد داشت.

46

برچسب‌ها

"