فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای پاسخ حرف‌های علی کریمی را داد. کریمی در مصاحبه‌ای مفصل به تاریک‌خانه‌های فوتبال ایران نور تاباند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: کریمی از نگاه خودش آن‌چه تصور می‌کرد بیراهه است را به دوستان تذکر داد. حالا با ادبیات مخصوص به علی کریمی و در شرایطی که خود آقای تاج می‌داند در این فوتبال کمتر کسی حرف حق را می‌زند.

کریمی مثل خیلی‌ها می‌توانست سکوت کند، حرفش را ببلعد و برای آینده‌ای که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشند برنامه‌ریزی کند. کریمی می‌توانست حتی از تاج انتقاد نکند و با چند تعریف ساده بگوید بهترین رئیس فدراسیون تاریخ فوتبال ایران است‌‌؛ آیا تاج راضی بود از این تعریف و تمجید بی‌مورد علی کریمی؟ ما اگر جای فدراسیون فوتبال و روابط عمومی عجول آن بودیم به جای تسریع در پاسخگویی به کریمی بیشتر فکر می‌کردیم.

در فوتبالی که علی کریمی‌ها در آن تصمیم‌گیرنده نیستند باید تجدیدنظر کرد، این طور نیست؟ در فوتبالی که خداداد عزیزی در آن سهمی ندارد باید حرف‌ها زد آقای تاج، موافق نیستید؟

این فوتبال باید برای چه کسانی بماند؟ برای مهدی تاج، محمدرضا ساکت و علی کفاشیان؟ چرا شما باید در فوتبال کشور تعیین‌کننده باشید اما علی کریمی حتی حق حرف زدن نداشته باشد؟

باید به این مشکلات فکر کرد. باید در این باره بحث کرد. فدراسیون فوتبال به جای تسریع در سرهم‌بندی کردن یک بیانیه یا جوابیه به علی کریمی باید او را به مباحثه و چالش بیشتر فرا بخواند.

بگذارید کریمی‌ها حرف بزنند. فوتبال متعلق به آنهاست. فوتبال متعلق به بازیکنانی است که ما به بهانه آنها در این میدان حضور داریم.

یادمان نرود آقای تاج که بهانه همه ما برای حضور در فوتبال چیست؟ ما که به تنهایی جذابیتی برای مردم نداریم. داریم آقای تاج؟

43503