فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری ۲ عامل افیونی و کشف بیش از 4 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،سرهنگ "عبدالله رضوانی"فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر  در گفت و گو با خبرنگار مادربابلسر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، ‌ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از کسب خبر مبنی بر فعاليت شخصی معلوم الحال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بابلسر، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.


فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر  افزود :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی میدانی موفق به شناسائی یک باند افیونی و محل اختفاء و اسکان آنان شدند.

وی اظهار داشت : ماموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان با بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی در یک اقدام غافلگیرانه وارد مخفیگاه آنان شدند.

سرهنگ رضوانی در ادامه از دستگیری 2 نفر از عاملان و فروش مواد مخدر توسط ماموران خبر داد و گفت : در این عملیات مقدار 4280  گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ،یک دستگاه خودرو 207 و سه دستگاه گوشی تلفن همراه متهمین توقیف گردید.

او در همچنین افزود : متهمین پس از تشکيل و تكميل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

این مقام مسئول از مردم خواست : هرگونه اخبار و اطلاعاتي را كه از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در جامعه دارند از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا نزديكترين يگان انتظامي به اطلاع پليس برسانند تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام شود.

 

46

منبع: khabaronline
"