صبح امروز رضوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز که در سالن اجتماعات علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، گفت: اکثر ساخت و سازهای مهم به پشتوانه حضور بانوان انجام می شود و بی شک پشتوانه هر فرد موفقی در جامعه نیز یک بانوی ارجمند است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضوی با اشاره به نقش بی‌بدیل مادر در تربیت فرزند و نیز نقش پررنگ همسران در حمایت از مدیران توانمند افزود: بانوان نه تنها در احداث این مدارس بلکه در موفقیت مدیران مرد موفق نیز سهیم هستند و امروز مفتخریم که بازهم با عنوان بانوان خیر مدرسه ساز در این جشنواره حضور داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در ادامه خبر داد: ۳۲ پروژه در سال ۹۶ در قالب ۷۶ هزار کلاس با زیربنای 9 هزار و 285متر مربع ساخته، تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و نیز هشت پروژه دیگر داریم که در حال اجراست.

رضوی اشاره کرد: احداث دو استخر بزرگ شنا و چندین سالن چند منظوره ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفته که در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این حوزه ۴۰ پروژه شامل 159 کلاس درس در استان مستقیماً توسط بانوان خیر مدرسه ساز ایجاد شده است و نیز در استان400 بانوی مدرسه یار داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در پایان گفت: سه هزار و 500 کلاس درس در استان نیاز به عملیات تخریب و بازسازی دارند که همت بیشنر مسوولین ذی ربط را می طلبد.

 

46

منبع: خبرآنلاین