پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:مسعود سلطانی‌فر در دیدار با شیخ سلمان حرف‌های مهمی را بیان کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کرد.بخش هایی از مهمترین حرف های وزیر در دیدار با شیخ احمد در زیر می آید.

*ارتباط ما با کنفدراسیون آسیا و شیخ سلمان برادارانه است.

*نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد ، از شما انتظار دارم مسایل سیاسی را از ورزش جدا کنید و حق تیم های ایرانی که میزبان تیم های عربستانی باشند.

*از شما رسما دعوت می کنم در سفر بعدی به همراه هم از جاذبه های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید.

*برای آماده بازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم .

*از شما می خواهم حمایت خود از باشگاههای ایرانی را ادامه دهد.حق تیم های ایرانی است که در ایران میزبان تیم های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملتها می دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملتهاست.

*فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال اسیاست

*از رهبر معظم انقلاب تا دکتر روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسایل آن توجه زیاد دارند.

251 251