جلسه کارگروه فرعی فرآورده های نفتی استان با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی ، سازمانهای متولی و نظارتی در سالن جلسات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، لطف اله مسعودی مدیر منطقه ضمن تشکر از همکاری بی دریغ اعضا کارگروه فرعی فرآورده های نفتی استان از تدوین برنامه بازدید و بررسی از سهمیه بگیران عمده و جزء فرآورده های نفتی در بخش های مختلف مصرف تحت عنوان گشت مشترک تاکید نمود و افزود : کارگروه فرعی فرآورده های نفتی در جهت تخصیص سوخت بر مبنای تولید واقعی و یا ارائه خدمات و مدیریت توزیع و مصرف اهتمام می ورزد.

مهندس مسعودی گفت : سازمانهای متولی ضمن هماهنگی با شرکت پخش و شرکت گاز استان، مصرف کنندگان سوخت تحت پوشش را نسبت به گاز سوز نمودن طرحهای خود ترغیب نمایند و حتی الامکان با طرحهایی موافقت گردد که در محدوده شبکه گاز واقع شده اند.

در پایان جلسه شرکت کنندگان ضمن تشکر از دیدگاههای مدیر منطقه به بیان برخی مشکلات مصرف کنندگان سوخت تحت پوشش خود پرداخته و ضمن اتفاق نظر قول مساعد دادند که در جهت بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه اقدامات لازم بعمل آورند.

46