سرمربی تیم سایپا گفت:« عزیزانی که در اردبیل کریمی را بیرون کردند، امروز کاسه داغ‌تر از آش شده و از وی دفاع می‌کنند.»

او که همین هفته گذشته درگیری سختی را در رسانه ها با علی دایی داشت این بار در اظهار نظری مزدک میرزایی گزارشگر تلویزیون را خطاب قرار داد و گفت:« تمام آتش‌ها از گور مزدک میرزایی بلند می‌شود و همه کارهایش برنامه‌ریزی شده است. اگر امکان داشته باشد به صدا و سیما رفته و از ضرغامی و پورمحمدی نیز شکایت می‌کنم، حتی می‌روم مقابل بیت‌ رهبری تا حقم را بگیرم.»

مایلی کهن که این اظهارات عجیب را به زبان آورد به گفتن همین چند کلمه بسنده کرد و با کشاندن بحث به ماجرای علی کریمی به اتفاقات افتاده شده در هفته جاری پرداخت و گفت:« در پاسخ کسانی که می‌گویند چرا به مردم گیر می‌دهید، می‌گویم فقط حرف حق را می‌زنم.باید بگویم عزیزانی که در اردبیل کریمی را بیرون کردند، حالا از وی دفاع می‌کنند. آنها امروز کاسه داغ‌تر از آش و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌ و از او دفاع می‌کنند.امروز آجورلویی که پاسدار است، بد شده، در حالی که اگر پاسدارها نبودند، اسلام هم نبود».

او در پایان در خصوص بازی با ملوان می گوید:«داوری بد بود و یک پنالتی را برای ما نگرفت که با ویبره کمک متوجه این پنالتی شد. این در حالی است که در جام جهانی نیز چنین اتفاقی نیفتاد.این برد حق ما بود چون از تیم حریف سرتر بودیم.»

منبع: خبرآنلاین
"