بدون شک مطالبی را که حضرت آیت الله دری نجف آبادی در ارتباط با انتخاب شهردار عنوان نموده اند از سر دلسوزی می باشد و اعضای شورا برای ایشان احترام خاصی قایل بوده که در عین جدیت همیشه شورا را مورد حمایت قرار می دهند.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی دکتر کاوه فلک افلاکی افزود:  بدون شک مطالبی را  که حضرت آیت الله دری نجف آبادی  در ارتباط با انتخاب شهردار عنوان نموده اند از سر دلسوزی می باشد و  اعضای شورا برای ایشان  احترام خاصی قایل بوده که در عین جدیت همیشه  شورا را مورد حمایت قرار می دهند.  

دکتر افلاکی اضافه کرد: البته شورا هم به وظایف خودش در چهارچوب قانون عمل کرده است و در دیداری که با ایشان داشتیم برداشت هیچ یک از اعضا  از صحبت هایشان مخالفت با گزینه های پیشنهادی شورا نبود.  

وی افزود: به نظر می رسد بایستی ارتباط شورای پنجم با ایشان بیشتر از گذشته باشد تا اطلاعات لازم در خصوص شورای شهر از مبادی منصف و موثق به ایشان اطلاع داده شده تا زمینه هر گونه سوتفاهم از بین برود.

دکتر فلک افلاکی اظهار کرد: حضرت آیت الله دری در ارتباط با مدیریت شهری بسیار صاحب نظر هستند و همیشه می توانند رهنمودهای راهگشایی به شورا ارایه بفرمایند.  

وی در پایان تصریح کرد: توقع شورای شهر از همه دلسوزان تلاش برای ایجاد زمینه وفاق و هم افزایی با هدف توسعه مرکز استان است.

۴۶

منبع: خبرآنلاین