سرپرست فدراسیون والیبال در سفر خود به ارومیه آخرین اقدامات انجام گرفته برای میزبانی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، افشین داوری در حاشیه این سفر، به سایت فدراسیون والیبال گفت: از هتل محل اقامت تیم‌ها بازدید کردیم و سپس جلسه‌ای با استاندار، شهردار، شورای شهر و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در کنار مدیر کل تربیت‌بدنی و تیم همراه و مسئولین استانی داشتیم که در این جلسه درباره موارد انجام گرفته و مواردی که در دست انجام است از جمله تشریفات، استقبال و نحوه‌ی ورود و استقرار تیم‌ها، بحث و بررسی انجام شد. همچنین نحوه و شرایط حضور آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال نیز مطرح شد.
سرپرست فدراسیون والیبال، در ادامه صحبت‌های خود تشریح کرد: امکانات سالن‌ها بررسی شد و مقرر گردید تا هفته آینده اداره ارشاد، میراث فرهنگی، ارتباطات، برنامه و بودجه، نیروی انتظامی، شورای تامین و تمامی نیروهایی که در جریان برگزاری مسابقه هستند، در جلسه‌ای با نماینده فدراسیون شرکت کنند. برخی موارد از جمله موضوعات پیرامون حضور تیم‌ها و بحث هتلینگ مورد ارزیابی قرار گرفته و هفته آینده در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کارها سریع‌تر پیش رود.
وی ادامه داد: در این حضور همچنین سالن برگزاری مسابقه را بازدید کردیم. بعد از بازدید سالن نیز یک سری موارد با حضور فرمانده یگان ویژه مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت. برخی موارد که باید جانمایی شود نیز بررسی شد و موارد دیگر نیز مورد بحث قرار گرفت.
داوری که عصر امروز جلساتی در شهر اردبیل خواهد داشت، در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه سفر ارومیه، جلسه‌ای با پیشکسوتان برگزار شد و دقایقی در کنار آن‌ها حضور داشتیم و بعد از صرف نهار به سمت اردبیل حرکت کردیم و در این شهر نیز جلساتی خواهیم داشت.

۴۶

منبع: خبرآنلاین