رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده در لرستان از پرداخت ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا خواجه ای در این زمینه به خبرنگار خبرآنلاین گفت: در مجموع ۴۴ هزار ۸۰۰ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند تاکنون ۳۸ هزار واحد موفق به عقد قرارداد با بانکها شدند و ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به مردم در مناطق سیل زده استان پرداخت گردیده است.

وی افزود: در حوزه واحدهای تعمیری ، خوشبختانه ۱۷ هزار و هشتصد واحد کار تعمیرات را آغاز که تاکنون تعمیرات و مرمت  ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد به پایان رسید و مشکلات آنها برطرف گردید.

عملیات احداث ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی

خواجه ای با اشاره به واحدهای احداثی ابراز داشت: تعداد ۱۰ هزار و پانصد واحد احداثی شناسایی و عملیات احداث آنها آغاز شده   که حدود ۸ هزار واحد اجرای فوندانسیون و آرماتور بندی ،۶ هزار صد واحد اجرای اسکلت ،۴ هزار و ۲۰۰ واحد دیوارچینی و اجرای سقف و ۱۲۰۰ واحد اجرای گچ و خاک داشتیم.

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان در ادامه عنوان کرد: در این مدت تاکنون ۴۲ هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده  توزیع شده و تعداد ۲۳۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال خدمت رسانی به مردم عزیز در مناطق سیل زده لرستان می باشند.

46

منبع: خبرآنلاین