همایش مشترک فرماندهان بسیج ادارات با حضور فرمانده سپاه شهرستان دورود، فرمانده بسیج ادارات استان، سرپرست شرکت گاز استان لرستان، فرمانده هان پایگاه های بسیج ادارات استان و بسیجیان شرکت گاز استان لرستان در محل ساختمان ستاد شرکت گاز لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، همایش مشترک فرماندهان بسیج ادارات با حضور فرمانده سپاه شهرستان دورود، فرمانده بسیج ادارات استان، سرپرست شرکت گاز استان لرستان، فرمانده هان پایگاه های بسیج ادارات استان و بسیجیان شرکت گاز استان لرستان صبح روز یکشنبه مورخ سوم آذرماه در محل ساختمان ستاد شرکت گاز لرستان  برگزار شد.

 در ابتدای جلسه، زیارت عاشورا قرائت گردید و سپس مهندس خدایی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان محترم فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

تفکر بسیجی در کلیه عرصه ها راه گشا بوده است

سرپرست شرکت گاز لرستان در این همایش در سخنانی گفت : بی شک تفکر بسیجی همانگونه که از ابتدای انقلاب اسلامی در کلیه عرصه ها راه گشا بوده است در ادامه نیز نیروی محرک فعالیت های کشور خواهد بود و در همین راستا بسیج شرکت گاز استان لرستان همراه با دیگر سازمان ها و نهادهای کشور عزم خود را برای اعتلا و سربلندی این مرز و بوم جزم کرده و برنامه های خود را منطبق بر این اصل تدوین و اجرایی کرده است.

در ادامه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دورود با اشاره به فلسفه زیارت عاشورا گفت: در این زیارت شریف از ظالمان زمان اعلام برائت می شود و هر کدام از ما پیروان آن شهید والا مقام باید ظالمان زمان خود را بشناسیم و از آنان دوری بجوییم.

ضرورت توسعه تفکر بسیجی در میان همه جامعه

سرهنگ زینی وند گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و با توجه به نا امیدی دشمنان از جنگ نظامی، فرهنگی و امنیتی لذا شروع به جنگ  در عرصه اقتصادی نموده اند و ضروریست برای مقابله با آنها  تفکر بسیجی را در میان همه ی جامعه توسعه بدهیم.

ایشان رمز موفقیت در این پیکار را پیروی از منویات رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی دانست.  

46

منبع: خبرآنلاین