مدیر عامل شرکت گاز لرستان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با حضور معاون امور برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران، فرمانده بسیج شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران استانی در خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در ابتدای مراسم لطفعلیان مدیرعامل اسبق ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، درسخنانی به ارائه گزارش عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت این شرکت پرداخت و اظهار کرد:در سال گذشته گازرسانی به  یک شهر و  ۴۴۷روستا انجام شده است.

وی افزود: عملیات گازرسانی به شهر شول آباد بعنوان سردترین و صعب العبور ترین شهر استان با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز گردید. ایشان تصریح کرد:عملکرد پرسنل شرکت در سیل سال جاری به عنوان نقطه قوت شرکت در سال اخیر بوده است و از زحمات کلیه کارکنان قدرانی نمود.

عملکرد هر شرکت حاصل تلاش کلیه پرسنل است

در ادامه سرپرست جدید شرکت گاز استان لرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آرزوی توفیق برای مهندس لطفعلیان گفت : عملکرد هر شرکت حاصل تلاش کلیه پرسنل بوده و مدیر هماهنگی امور را به عهده دارد .

مهندس فیروز خدایی گفت :  برای موفقیت در این راهی که گام نهاده ایم نیازمند همکاری و همراهی کلیه پرسنل با تمام توان فنی و تخصصی هستیم.

وی  با تاکید بر همدلی  کارکنان بیان کرد: مردم استان ولی نعمتان ما هستند و همگی ما در هر سمت و جایگاهی وظیفه داریم در جهت افزایش رضایت آنان و کسب موفقیت های بیشتر تلاش مضاعفی داشته باشیم و همواره به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان و تکریم آنان برنامه ریزی های دقیقی انجام دهیم .

گازرسانی به صنایع و شهرک ها ی صنعتی استان اولویت شرکت گاز لرستان

وی در ادامه افزود: گازرسانی به صنایع و شهرک ها ی صنعتی استان و بالا بردن ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در اولویت برنامه های شرکت قرار گیرد.

سپس در ادامه این مراسم مهندس مشایخی ضمن تقدیر از تلاش های مهندس لطفعلیان در طی دوران مدیریت و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید گفت: تمامی مدیران صنعت گاز باید به گونه ای عمل کنند که گام های اساسی و مهم در جهت اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم برداشته شود.

معاون امور برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای شرکت گاز استان لرستان درنظر گرفته شده گفت: امید داریم با ادامه روند مطلوب گازرسانی به روستاها و با همت و تلاش کارکنان در سال آینده گازرسانی به روستاهای واجد شرایط استان به اتمام رسد و استان لرستان بعنوان استان سبز معرفی گردد.

دفاع از عملکرد کاری مهندس خدایی

گفتنی است مهندس فیروز خدایی از مدیران با تجربه گاز کشور می باشد که ۸ سال مدیرعاملی شرکت گاز استان اردبیل و مشاور مدیر گازرسانی بخشی از کارنامه وی می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =