مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی از خط کشی محور های اصلی و فرعی پر تردد پیش از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون با اعلام این خبر گفت: نشانه گذاری سطوح جاده‌ها برای ارائه ی بهتر اطلاعات راهنمایی و رانندگی به رانندگان و عابرین یکی از مهمترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان در میسر رانندگی و یا عبور است که راهداری آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی در این زمینه دارد.

آرامون افزود: در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری ۲۶۳۶ کیلومتر از جاده های مواصلاتی اصلی و فرعی در استان آذربایجان‌غربی آسفالت شده که شهرستان ارومیه با خط کشی ۴۵۸ کیلومتر رتبه اول را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز سال جاری و دستور مقام عالی استان، در بازه زمانی ۱۵ روزه، ۶۰۰ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان با بهره گیری از ۴ دستگاه خودروی خط کشی در دو منطقه شمال و جنوب استان انجام خواهد گرفت.

آرامون اظهار کرد: بیش از ۱۲۸۱ فقره سرعت گیر هم در راستای آشکار سازی رنگ آمیزی شده اند که در آستانه عید نوروز نیز این عملیات ادامه خواهد داشت.