مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از پلمب حدود ۴۰ واحد صنفی به دلیل تخلفات پرتکرار از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این روند ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین استان کرمانشاه به نقل از ایسنا قهرمان شاهی، با اشاره به لزوم برخورد با واحدهای صنفی که تخلفات پرتکرار دارند، گفت: این طرح را با جدیت دنبال می‌کنیم و از ابتدای امسال تاکنون با همکاری دادستانی بالغ بر ۴۰ واحد صنفی در کرمانشاه پلمب شده است.

وی با بیان اینکه برخورد با واحدهای پرتخلف محدود به صنف خاصی نیست، افزود: واحدهای پلمب شده شامل نانوایی‌ها، میوه فروشی، آهن فروشی، اغذیه فروشی و حتی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بوده است.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه روند برخورد با واحدهای صنفی متخلف را ادامه دار دانست و تاکید کرد: مدت زمان پلمب از یک هفته تا ۱۰ روز خواهد بود.

شاهی با اشاره به اینکه پلمب واحدها بعد از یک یا دو مرحله تخلف بسته به نوع تخلف صورت می‌گیرد، یادآور شد: برخی از واحدهایی که تخلف حاد داشته باشند، همان بار اول پلمب خواهند شد و بدون اغماض با متخلفین برخورد می‌شود.

وی هدف از این طرح را جلوگیری از تکرار تخلفات صرفا با پرداخت جریمه از سوی واحد صنفی دانست تا عده‌ای خاص آرامش بازار را برهم نزنند.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه اضافه کرد: بیشتر تخلفاتی که باعث شده واحدها پلمب شوند، گرانفروشی و کم فروشی بوده است.

۴۶

منبع: ایسنا