به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علیاصغر عباسزاده در جریان بازدید از گمرک خسروی از نحوه ارائه خدمات کارکنان و کیفیت فعالیتهای ارائه شده از سوی گمرکات استان کرمانشاه در مرز خسروی جویا شد.
وی افزود: در بازدید از مرز خسروی، زوار عتبات عالیات، از عدم ایستایی و سرعت انجام تشریفات گمرکی کالاهای خود در موقع خروج از کشور و در هنگام بازگشت به ایران ابراز رضایت داشتند.
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازدیدی که از مرز خسروی که با هدف بررسی میزان و کیفیت ارائه خدمات گمرکی در آن مرز صورت گرفت، زائران عتبات عالیات از خدمات ۲۴ ساعته پرسنل گمرک و نحوه برخورد آنان برخلاف حجم بالای تردد مسافر از این مرز، رضایت داشتند.
وی اضافه کرد: گمرکات استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی و با استفاده از بسیج کارکنان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیتهای خود بدنبال سرعت دهی انجام تشریفات گمرکی کالاهای زائران بوده است.
وی عنوان کرد: با وجود دستگاههای آشکار ساز چمدانی در گیتهای ورودی و خروجی گمرک خسروی شاهد تسریع تشریفات گمرکی در این گمرک و عبور و مرور روان مسافران در این مرز هستیم.
عباسزاده در پایان خاطرنشان کرد: عدم ایستایی در هنگام ورود و خروج مسافر از مرز خسروی و انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه آنان در کوتاهترین زمان جزء اولویتهای کاری در ایام اربعین در گمرک خسروی بوده است.