به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پدال، تا وقتی مردم به خرید ساختههای منصوری ادامه میدهند، این شرکت احتمالاً به خلق چنین خودروهایی ادامه خواهد داد. از این خریداران باید پرسید آیا افزودن مقادیر زیاد فیبر کربن به خودرویی با عظمت و وقار رولزرویس کالینان واقعاً دستاورد معناداری دارد؟ احتمالاً خیر، اما این مانع منصوری نشده تا جدیدترین ساختهٔ خود را معرفی کند و کالینان سری II باصلابت را به خودرویی افراطی تبدیل کند. البته این اولین بار نیست که منصوری سراغ کالینان میرود و متأسفانه آخرین بار هم نخواهد بود.
بدنه ابن تیونینگ جدید کالینان با یک کیت سفارشی تزئین شده که شامل سپر جلوی جدید با ورودیهای هوای بزرگتر و جلوپنجره پایینتر است. در امتداد چراغهای جلو هم دیلایتهایی به پایین سپر اضافه شده است. منصوری همچنین اسپلیتر فیبر کربنی و کاپوت فیبر کربنی را هم اضافه کرده که کاملاً در خودرویی مثل این ناهماهنگ به نظر میرسند. مجموعهای از قطعات فیبر کربنی دیگر مثل دریچههای جدید روی گلگیرهای جلو، فلاپهای دور گلگیر و افزونههای رکاب کناری نیز اضافه شده است. بخش عقب هم با اسپویلر سقفی جدید و دیفیوزر برجسته که دو اگزوز دوقلو را در مرکز جای داده بازطراحی شده است.
در مورد تقویت پیشرانهٔ این کالینان حرفی زده نشده است اما منصوری در دیگر نسخههای کالینان سری II خروجی پیشرانهٔ ۶٫۷۵ لیتری V۱۲ توئین توربو را به ۷۲۰ اسب بخار و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور ارتقا داده است و بنابراین بعید نیست این تغییرات در این نسخه هم اعمال شده باشند.
۲۲۷۳۲۲