با وجود آنکه مسوولان سایپا تاکید دارند که مشکلی در تولید پراید وجود ندارد اما درحال حاضر تاخیر در تحویل این خودرو باعث بلاتکلیفی مشتریان این خودروساز بزرگ کشور شده است.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: درتاریخ 18 شهریور یک دستگاه پراید 111 اس ایکس سفید بصورت خرید نقدی قطعی از سایپا خریدم و بهای روز خودرو را بطور تمام و کمال پرداخت کردم در عوض شرکت سایپا متعهد شد حداکثر ظرف مدت 30 روز خودرو اینجانب را تحویل دهد. لیکن تا این تاریخ هنوز به تعهد خود عمل نکرده است و به همین علت دچار مشکلات و هزینه های بسیاری شده ام. مستدعی است درباره دلایل این همه تاخیر در تحویل خودروی فروخته شده و عدم ایفای تعهد و خلف وعده از مسوولین سایپا توضیح بخواهید.
قطعا افراد بسیاری مشکل مشابه اینجانب روبه رو هستتد و ناراحتی بیشتر ما از این بابت است که این آقایان مرتب در تلویزیون و رسانه ها ژست های خبری می گیرند و مدعی می شوند که هیچ مشکلی در تحویل خودروهای مردم و انجام تعهدات وجود ندارد.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا تاکید دارد: این تاخیر به دلیل مشکل شماره گذاری خودروها به دلیل الزام به نصب ایربگ بوده است.
براساس اطلاعات این اداره، با توافقات صورت گرفته در روز گذشته با راهنمایی و رانندگی کشور، این مشکل برطرف شده و تا چند روز آینده شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت.
اداره اطلاع رسانی سایپا وعده داد که طی روزهای آینده تحویل پراید به متقاضیان همانند روال گذشته آغاز خواهد شد.

 

45/221
 

منبع: خبرآنلاین