یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: درتاریخ 18 شهریور یک دستگاه پراید 111 اس ایکس سفید بصورت خرید نقدی قطعی از سایپا خریدم و بهای روز خودرو را بطور تمام و کمال پرداخت کردم در عوض شرکت سایپا متعهد شد حداکثر ظرف مدت 30 روز خودرو اینجانب را تحویل دهد. لیکن تا این تاریخ هنوز به تعهد خود عمل نکرده است و به همین علت دچار مشکلات و هزینه های بسیاری شده ام. مستدعی است درباره دلایل این همه تاخیر در تحویل خودروی فروخته شده و عدم ایفای تعهد و خلف وعده از مسوولین سایپا توضیح بخواهید.
قطعا افراد بسیاری مشکل مشابه اینجانب روبه رو هستتد و ناراحتی بیشتر ما از این بابت است که این آقایان مرتب در تلویزیون و رسانه ها ژست های خبری می گیرند و مدعی می شوند که هیچ مشکلی در تحویل خودروهای مردم و انجام تعهدات وجود ندارد.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا تاکید دارد: این تاخیر به دلیل مشکل شماره گذاری خودروها به دلیل الزام به نصب ایربگ بوده است.
براساس اطلاعات این اداره، با توافقات صورت گرفته در روز گذشته با راهنمایی و رانندگی کشور، این مشکل برطرف شده و تا چند روز آینده شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت.
اداره اطلاع رسانی سایپا وعده داد که طی روزهای آینده تحویل پراید به متقاضیان همانند روال گذشته آغاز خواهد شد.
45/221
نظر شما