ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری حامل موادشیمیایی با دیواری در غرب تهران خبر داد.
سید جلال ملکی در این باره گفت: خبر برخورد یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری حامل حلال تینر در ساعت 7:45 صبح روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 45 و 46 را به همراه گروه نجات 8 به محل حادثه واقع در جاده قدیم کرج ورودی جاده مخصوص بعداز شهرقدس اعزام کرد.
وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری حامل حلال تینر به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول با دیواره نگهبانی یک شرکت برخورد کرده و متوقف شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه مورد انفجاری در این حادثه رخ نداده است، خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه تانکر 30 هزار لیتری آسیبی ندید.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و جدا کردن تانکر از کشنده کردند، گفت:‌ در جریان این حادثه تنها راننده این کامیون مصدوم شد که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
ملکی با اشاره به اتمام این عملیات اظهار کرد: در حال حاضر آتش‌نشانان محل را ایمن‌سازی کردند و مشغول خارج‌کردن تریلر از مسیر هستند.

45282

منبع: ایسنا