تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

برای درمان سرطان باید درد و رنج را نیز تحمل کرد . برای خلاصی از غدد سرطانی باید جراحی شد . برای نابودی غده ی سرطانی جهان اسرائیل که دیگر برای همگان چهره ای منفور است باید با او از سر قدرت مبارزه کرد .

 

در این 17 روزی که تا دندان مسلحان صهیونیست دنبال کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه هستند ، و به بهانه ی دفاع احتمالا مشروع !!! از هیچ توحشی دریغ نمی کنند ، و البته برادران سعودی و مصری خود را نیز در این معرکه همراه خود می بینند ، چه بسا به فرض نسل کشی چند دهه قبل هیتلر از آنان که به هولوکاست مشهورش کردند ، الان بتوانیم شاهد علو درجات جناب هیتلر در عالم برزخ باشیم ، چرا که به نظر تمامی آزاد اندیشان و آزادگان عالم ، جنایاتی که در این ماه عزیز مسلمانان بر ملت مظلوم فلسطین بخصوص در باریکه ی تماما محاصره شده ی غزه شاهدیم ، عملا رو سفیدی جنایتکاران سابق را بهمراه داشته و دارد .

در گذشته نیز نوشتیم که تکفیری ها و وهابی ها با شباهت هایی در نوع رفتار و جنایت هایشان در این سالیان اخیر شاهدیم ، پرده از ماهیت ننگین خود برداشته و ثابت کردند که با متجاوزان صهیونیست از یک قماشند . بلکه اینان همگی فرزندان نامشروع تند روی هایی هستند که در یکصد سال گذشته در سایه ی جهل و تغافل اعراب و مفتی های خود فروخته ی خویش با زیرکی استعمار پیر و قلدری های شیطان بزرگ توانسته اند به حیات شوم خود ادامه دهند .

صرف نظر از قومیت ، ملیت و مذهب ، این سکوت دهشتناک عالم گیر جای بسی سئوال برایمان گذاشت که این عالم را وجدانی نیست ؟ یا اگر هست چرا این همه خاموش ! میلیاردها چشم بادامی ، میلیون ها سرخ پوست و رنگین پوست آمریکایی ، سفید پوستان اروپایی و سیاه پوستان آفریقایی خاموشند یا در خاموشی فرو نشانده شده اند ؟ اعراب خوش نشین که مدام ادعای جعلی خلیج عربی را در بوق و کرنا می کنند ، کجایند تا نسل کشی عرب فلسطینی را آن هم از نوع متوحش نیتانیاهویی نظاره کنند و صدایی از گلو برون آورند ؟ ایرانی که در زمان پهلوی "برادر یهودی"  نامیده می شد ، بیش از سی و پنج سال است تنها دشمن اینان است و اعراب وامانده به راستی نشان دادند که چه برادران وفاداری برای اینان هستند .

قرار معلوم است . صهیون در حمایت رسمی توحش غربی غزه را با خاک یکسان می کند و بعد برادران سعودی ، مصری و اماراتی با دلار های نفتی خود آنچه را ما می خواهیم برایمان آباد می کنند ! ما نیز بلند فریاد می زنیم ، تا گوش های سینگین شده ی عالمیان بشنود ، با تمام توان برای تسلیح بی دفاعان غزه و فلسطین و تمامی مظلومان جهان آماده ایم. از پا نمی افتیم تا یا کشته شویم یا شر اینان را به خودشان برگردانیم .

دوستان غیر محترم حقوق بشری را نیز یادآور شویم که در حقوق بنیادین بشر که به نام خودتان مکتوب کرده اید ، حق زندگی در امنیت و آرامش در کشور خود وجود دارد ؟ حق دفاع برای زنده ماندن در مقابل انواع جنایت ها موجه است ؟ زنان و کودکان فلسطینی نیز جزو انسانها محسوب شده اند ؟ گنبد آهنین و سلاح اتمی داشتن فقط مخصوص چند میلیون یهودی افراطی است ؟

نُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِين . 

 

 

"