خبرگزاری تماشاگر فعالیت آزمایشی خودش را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خبرگزاری ورزشی تماشاگر به صاحب امتیازی علیرضا دبیر و سردبیری میثم زمان آبادی هم زمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.
در بخش معرفی این خبرگزاری آمده است:سرعت بالای تحول در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات ، تلاش رسانه ها برای استفاده از روش های مدرن ارتباطی را ضروری ساخته است. به عبارت دیگر این روزها رسانه ها با مخاطبانی مواجه ند که برای رسیدن به اخبار و اطلاعات مورد نظر خود دیگر قالب های سنتی گذشته را نمی پسندند و از رسانه ، نوآوری و خلاقیت را طلب می کنند.
با این مقدمه «خبرگزاری تماشاگر» پس از کسب مجوز رسمی فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «با شماره ۱۲۶۰۷-۹۲» از ابتدای سال ۱۳۹۴ فعالیت آزمایشی و سپس رسمی خود را آغاز کرد. فعالیتی که بناست در قالبی جدید ، مخاطبان را به صورت مستقیم و از طریق صدا و تصویر در جریان اتفاقات و رویدادها قرار دهد. البته رسیدن به این نقطه مستلزم فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی بود که در یک سال و نیم گذشته با تلاش گروهی تعدادی از فعالان عرصه ی اطلاع رسانی و ارتباطات میسر شد.
با چنین نگاهی، آرزو داریم این رسانه جدید بتواند پاسخگوی مناسبی به نیازها و علاقمندی های مخاطبان بوده و آغاز مسیری باشد که انتهای آن تحقق هدف «مخاطب در متن رویداد» شود.

خبرگزاری تماشاگر هم اکنون در نشانی های زیر قابل دسترسی است.
www.tamashagar.com
www.tamashagar.tv
www.tamashagar.ir

251 41

منبع: خبرآنلاین