تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱

سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از محصولات و فرآورده‌های مواد غذایی، آشامیدنی، همچنین اسامی شرکت‌های تولیدکننده غیرمجاز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی  سازمان غذا و دارو اعلام کرد: محصولات شکر تولید صنایع غذایی ثمین طلایی با نام تجاری آترین ، سس سویا با نام تجاریcrown vally، آبنبات اطلس میوه ای با نام گلبن، فلافل محصول شرکت لاوین طبخ سهند با نام خوشمزه سهند، دسر تیرامیسو- دسر ژله میوه ای با نام های دایلانت- پریا غیربهداشتی است.

همچنین نوشیدنی پنج رنگ بل تاشو شرکت گلنوش با نام گلنوش و گلاب همچنین عرقیات گیاهی برادران علی حاجی به دلیل تولید محصولات غذایی براساس اسناد و مجوزهای بهداشتی جعل شده مورد نظر اداره کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهغیرمجازداشتی، غیر مجاز شناخته شده است.

شناسایی و معرفی این تعداد محصول در راستای تاکید معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو بر ارتقای نظارت در سطح عرضه و مبارزه با کالاهای فاقد سلامت صورت گرفته است، لذا از هموطنان درخواست می شود در صورت مشاهده محصولات مذکور با اطلاع رسانی به موقع، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام شود.

گفتنی است؛ سازمان غذا و دارو شماره 66405569 را در این خصوص اعلام کرده است تا از این طریق شهروندان اطلاعات لازم درباره مکان‌های عرضه این محصولات را به اطلاع این سازمان برسانند.

 

46232

منبع: خبرآنلاین