اما این بیلبوردها چقدر تاثیر دارد؟ بسیاری معتقدند هیچ. اما رییس سازمان زیباسازی می گوید: بیبلوردها این روزها به جای هنر، سلامت شهروندن را نشانه گرفته اند؛ گواه این مدعی تبلیغاتی است که یادمان می اندازد مصرف نمک از طرف ما دو برابر استاندارد جهانی است، یک متخصص تغذیه می گفت، الگوی تغذیه شهروندان دیگر نه ایرانی است نه فرنگی، یعنی ما نه مانند خارجی گیاهخوار شده ایم و نه مثل مادربزرگهایمان طعم متفاوت اشکنه و کلاجوش را تجربه کرده ایم، حال باید پرسید از انسان مدرن شده ای که پیتزا قرمه سبزی را کشف کرد، می شود انتظار داشت نگاهی به بیلبوردهای شهری بیانداز و به این فکر کند که حداقل از سه وعده غذایی یه وعده آن را به سبزیجات اختصاص دهد؟
او گفت: پیشگیری از این موضوعات به عهده خود شهروند است و هیچ کدام از نهاد های نظارتی و حاکمیتی نقش مستقیمی در آن ندارند، اما قطعا ما با طرح های گرافیکی زیبا و جملاتی کوتاه می توانیم زنگ خطری که سلامت شهروندان را نشانه گرفته است را به صدا در بیاوریم.
۴۷۴۷