به گزارش ایرنا:

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ گفت:درسومین مرحله از برخورد با اراذل و اوباش تهران که روز دوشنبه برگزار شد ، 75 تن از آنان در مناطق مختلف پایتخت دستگیر شدند.

شامگاه دوشنبه سرهنگ "حسین قاسملویی" در حاشیه برنامه گرداندن 15 تن از اراذل و اوباش دستگیر شده در مناطق خوش ، میدان ابوذر ،سه راه قپان و نظام آباد تهران در گفت وگو با خبرنگاران افزود:این اراذل و اوباش بعداز شکایت مردم ،طی عملیات شناسایی تکمیلی پلیس و با اخذ مجوز از مراجع قضایی دستگیر شده اند.

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ،اتهامات این گروه از بزهکاران را ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح گرم و سرد، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، تخریب مغازه و خودرو، باجگیری و تهدید اعلام کرد.
سرهنگ قاسملویی تصریح کرد:علاوه بر کشف سلاح های سرد ازقبیل قمه، دشنه، انواع چاقوی سلاخی، پنجه بوکس، چماق و زنجیر، چهار قبضه سلاح کمری جنگی نیز به همراه مقادیری فشنگ از این اراذل و اوباش بدست آمده است.

وی اظهار داشت:مطالعات انجام شده و آمار موجود نشانگر موفقیت این گونه عملیات بوده است، بطوریکه 90 درصد از اراذل و اوباش دستگیر شده، از اینگونه ناهنجاری ها پرهیز کرده و از آزار و اذیت مردم دست بر داشته اند و ارتکاب جرایم در جامعه بشدت کاهش یافته است.

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ هدف از گرداندن افراد بزهکار در محل ارتکاب جرم را افزایس امنیت اجتماعی و نمایش رسیدگی به شکایات مردم توسط پلیس و شکستن ابهت کاذب متهمان اعلام کرد.

منبع: ایرنا
"