مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در سال گذشته بیش از 550 خبر در خصوص فعالیت‌های شرکت در نشریات مکتوب و خبرگزاری‌های استان منعکس شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ احمدرضا روزبیانی، که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند، افزود: این شرکت تعامل خوبی با تمامی رسانه‌ها و خبرنگاران دارد.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار صنعت برق در راستای خدمت‌رسانی بهتر خاطرنشان کرد: یک هزار و 332 آگهی مدیریت مصرف برق در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در نشریات مکتوب به‌چاپ رسیده است.

روزبیانی با اشاره به تهیه و تولید 88 خبر به همت دفتر روابط عمومی شرکت توزیع استان در سال 96، یادآور شد: سال گذشته بیش از 50 درصد از اخبار ارسالی شرکت در نشریات داخلی توانیر منتشر شده است.

وی به تولیدات سمعی و بصری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص بیش از 70 دقیقه انیمیشن و 250 دقیقه مستند تاریخی و مستند فعالیت ها و عملکرد شرکت تولید شده است.

روزبیانی افزود: با عقد قرارداد با صدا و سیما و شرکت‌های پخش پیام‌های بازرگانی در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات شرکت بیش از 28 هزار ثانیه تولیدات داشته‌ایم.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به تولیدات فرهنگی و محتوایی اشاره و عنوان کرد: در این راستا آرشیوی از بریده جراید به صورت کتابچه از سال‌های 93 تا 96 تولید و چاپ کتاب اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف آب و برق ویژه روحانیون با همکاری صنعت آب و برق استان و تجدید چاپ 3 شماره کتاب «برق و بچه‌ها»، چاپ کتاب «همیار برق»، اقتصاد مقاومتی و... از جمله اقدامات این دفتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تکریم ارباب رجوع نیز اطلاع‌رسانی گسترده از طریق تبلیغات محیطی و نصب بنر، اطلاع رسانی در خصوص خدمات از طریق سایت شرکت، انجام نظرسنجی دوسالانه با همکاری کارشناسان و اساتید دانشگاهی، پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رسیده از طریق سایت و ایمیل شرکت و... نیز صورت گرفته است.

روزبیانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای استقرار روابط عمومی الکترونیک گفت: بروزرسانی سامانه پیامکی، سایت شرکت، راه‌اندازی سرور روابط عمومی، استفاده از فناوری‌های نوین، الکترونیکی کردن آرشیو های روابط عمومی و... نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

46