نخبگان مهارتی استان سمنان در هجدهمین المپیاد ملی مهارت موفق به کسب 3 مدال برنز و 3 دیپلم افتخار گردیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین فاطمه منصوری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با اعلام این خبر گفت : تیم نخبگان مهارتی استان با کسب 3 مدال برنز و 3 دیپلم افتخار در هفدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی مسابقات جهانی روسیه در استان البرز، به کار خود پایان داد .
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با معرفی افتخار آفرینان استان در این دوره از مسابقات گفت : پوریا جهان در رشته تراش CNC، منصور خالقی در رشته فرز CNC، نسرین عباسی در رشته فناوری مد با کسب مدال برنز و فاطمه نیک منش در رشته آشپزی، مجتبی صادقیان در رشته طراحی مهندسی مکانیک و رضا نوری در رشته نگهداری ماشین های سنگین با کسب دیپلم افتخار برای استان سمنان افتخار آفریدند.
وی افزود : 13 جوان نخبه برگزیده استان، پس از رقابت در مراحل شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند که اين تعداد در 13 رشته شامل : فرز و تراش CNC، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی گرافیک ، طراحی و توسعه وب ، مدیریت سیستم های تحت شبکه، الکترونیک، کنترل صنعتی، آشپزی، فناوری مد، نگهداری ماشین های سنگین، فناوری اتومبیل و نقاشی خودرو به رقابت پرداختند.
فاطمه منصوری ضمن تقدیر از تلاش کاروان اعزامی استان به سرپرستی مهدی دارایی خاطر نشان ساخت : تیم نخبگان مهارتی استان علیرغم کمبود بودجه و امکانات توانستند موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شوند.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماينده ايران درسازمان جهاني مهارت(WSI) به طورسالانه مسابقات ملی مهارت را در کشور برگزارنموده و برگزيدگان آن را جهت شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می شود، اعزام می نمايد.

46

منبع: خبرآنلاین
"