شهروندان از خراب بودن پله های برقی در پل های عابر پیاده برخی مناطق سطح شهر تهران گلایه می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید پله برقی مترو که خراب می شود، ماموران نگهداری در اسرع وقت، اقدام به تعمیر آنها کنند ولی پله های برقی که در پل های عابر پیاده سطح شهر است، زمانی که خراب شود، به این زودیها تعمیر نمی شود. دلیل این تفاوت در یک چیز است: نگهداری پله های برقی مترو بر عهده شرکت متروست ولی نگهداری از پله های برقی پل های عابر پیاده به مترو ارتباطی ندارد و با سازمان زیباسازی شهر تهران است.

یکی از مخاطبان در این باره، گلایه کرده که: با سلام پله برقی پل عابر پیاده میدان هفت تیر مدتهاست که خراب و تردد کودکان و سالمندان با مشقات فراوان همراه است، شهرداری به قید فوریت اقدام به تعمیر آن نماید.
پیش از این نیز خراب بودن پله برقی هایی پلهای عابر پیاده را با رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران که متولی اصلی این پل هاست، در میان گذاشته بودیم که او اعلام کرد بودجه ای برای این کار در نظر نگرفته است.
عیسی علیزاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح پیاده راه سازی منطقه ۱۲ تهران به سرویس مشکلات مردم گفت: نگهداری از پله های برقی پل های عابر پیاده هزینه بر است و سازمان زیباسازی باید بودجه این کار را در بودجه سنواتی ببیند. بودجه مرمت و نگهداری پلها را قبلا در نظر نگرفته ایم.
او درباره نحوه قانونی اختصاص بودجه برای نگهداری از پل های عابرپیاده و پله های برقی توضیح داد: آقای مهندس عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری رئیس هیات مدیره سازمان زیباسازی است باید این بودجه را به هیات مدیره پیشنهاد دهد و بودجه بگیرد. بودجه نگهداری پل ها در بودجه امسال سازمان زیباسازی دیده نشده.

 


17۲۳۱

 

منبع: خبرآنلاین