شهروندان از خراب بودن پله های برقی در پل های عابر پیاده برخی مناطق سطح شهر تهران گلایه می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید پله برقی مترو که خراب می شود، ماموران نگهداری در اسرع وقت، اقدام به تعمیر آنها کنند ولی پله های برقی که در پل های عابر پیاده سطح شهر است، زمانی که خراب شود، به این زودیها تعمیر نمی شود. دلیل این تفاوت در یک چیز است: نگهداری پله های برقی مترو بر عهده شرکت متروست ولی نگهداری از پله های برقی پل های عابر پیاده به مترو ارتباطی ندارد و با سازمان زیباسازی شهر تهران است.

یکی از مخاطبان در این باره، گلایه کرده که: با سلام پله برقی پل عابر پیاده میدان هفت تیر مدتهاست که خراب و تردد کودکان و سالمندان با مشقات فراوان همراه است، شهرداری به قید فوریت اقدام به تعمیر آن نماید.
پیش از این نیز خراب بودن پله برقی هایی پلهای عابر پیاده را با رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران که متولی اصلی این پل هاست، در میان گذاشته بودیم که او اعلام کرد بودجه ای برای این کار در نظر نگرفته است.
عیسی علیزاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح پیاده راه سازی منطقه ۱۲ تهران به سرویس مشکلات مردم گفت: نگهداری از پله های برقی پل های عابر پیاده هزینه بر است و سازمان زیباسازی باید بودجه این کار را در بودجه سنواتی ببیند. بودجه مرمت و نگهداری پلها را قبلا در نظر نگرفته ایم.
او درباره نحوه قانونی اختصاص بودجه برای نگهداری از پل های عابرپیاده و پله های برقی توضیح داد: آقای مهندس عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری رئیس هیات مدیره سازمان زیباسازی است باید این بودجه را به هیات مدیره پیشنهاد دهد و بودجه بگیرد. بودجه نگهداری پل ها در بودجه امسال سازمان زیباسازی دیده نشده.

 


17۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممد A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    31 1
    به سازمان زیباسازی بفرمایید چطور بودجه دارن هی پرچم و بنر شعار های سیاسی نصب کنن؟
    • ممد A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
      17 0
      در ضمن: عذر بد تر از گناه. پل گذاشتیم ولی واسه تعمیراتش بودجه در نظر نگرفتیم فک کردین خودش خودشو ترمیم میکنه؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    9 0
    متاسفانه شهر تهران کاملا خودرو محو است. پیاده رو ها تنگ و نامناسبه خطوط عابر کافی نیست. گاهی عابرین باید چندین دقیقه پشت چراغ قرمز منتظر بمونن بعد هنوز اونور نرسیدی دوباره چراغ قرمز می شه. من که چند تا شهر اروپایی رو دیدم اصلا پل عابر ندیدم. همه جا اولویت با عابر بود. چراغ ها خطوط عابر و ... همه پیاده محور بود. ولی تو ایران ماشین شده محور
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    8 0
    مگر قرار نبود هزينه پله هاي برقي از شركتهاي تبليغاتي اخذ شود. چه شد؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    1 0
    جالبه شهرداری برای تامین خورد و خوراک دو میلیون زائر در اربعین بودجه داره
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    1 0
    یک پله برقی توی بزرگراه شیخ فضل الله نوری روبروی بلوار مرزداران هست که چند ساله دو تا از پله هاش کنده شده و به شدت خطرناک است چون گیر کردن پای مردم خطر مرگ را در پی خواهد داشت چند بار گزارش کرده ام اما اصلا پیگیری نمی کنند همچنین وجود تابلوهای تبلیغاتی موجب بوجود آمدن بهترین مکان برای سارقین و متجاوزین بویژه در شب در این پل ها برای نوامیس مردم شده است این پل همچنین از روشنایی خیلی کمی برخوردار است و اکثر چراغ هایش خاموش است.
  • بی نام US ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    1 0
    همه مشکلات سر بودجه است، نمی دونم این پول ها کجا داره میره پس؟
  • سعدى A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    2 0
    واقعاًشورشو دراوردن، براى همه چيزبودجه دارندامابراى حل مشكلات مردم خصوصاًبچه ها وسالمندهاكه توان بالارفتن ازپله هاى بلندو طولانى راندارندبودجه نيست براى بنرهاى سياسى وشعارهميشه بودجه هست مسؤلين سازمان زيباسازى باوجوداين تصادفهاى مرگباروفلج كننده چگونه شبهاسربربالين ميگذارندوآسوده به خواب ميروند؟ روزى بايدپاسخگوباشيدكمى بترسيدازقيامت