دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه در اعتراض به کیفیت غذای این دانشگاه، در موقع افطار با ساختن صفی از غذاهای دانشگاه به آن اعتراض کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، انجمن شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه :روز یکشنبه ششم تیر ماه دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه در اعتراض به کیفیت بد غذا و سایر مشکلات تغذیه این دانشگاه در وعده افطار اقدام به اعتراض نمودند.

دانشجویان غذای ارائه شده را در راه رو های خوابگاه پسرانه خلیلی و دخترانه شهید بهشتی چیدند. دانشجویان معترض خواستار حضور مسئولین دانشگاه، معاونت دانشجویی، معاونت مالی و ریاست دانشگاه جهت پاسخگویی بودند این در حالی بود که معاونت دانشجویی و مدیریت دانشجویی به تماس های خود پاسخی ندادند و تماس های ما را رد می نمودند. در نهایت مسئول امور خوابگاه ها و مسئول سلف در خوابگاه حاضر شدند ولی دانشجویان همچنان اصرار داشتند که معاونین و ریاست دانشگاه در محل حاضر شوند. در نهایت پس از گذشت ساعتی مدیریت دانشجویی در خوابگاه حاضر شد و پس از 15 دقیقه از خوابگاه رفت. 
 بی اعتنایی مسئولین به دانشجویان معترض به کیفیت بد غذا موجب ناراحتی دانشجویان شد . دانشجویان روزه دار نهایتا بعد از گفتن اذان متفرق شدند و در حالی که کباب های خام و نپخته را به نشانه اعتراض زمین چیده بودند بدون غذا افطار نمودند.

منبع: خبرآنلاین