.

دیشب، (ششم مردادماه 1392) آقای احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم کشورمان طبق عادت مالوف در سیمای جمهوری اسلامی ایران، در خلال نوشابه های فراوانی که برای خود باز نمودند و از متواضع بودن، مردمی بودن، شجاع بودن، انقلابی بودن و متصف به عمده صفت های خوب دیگر بودن خود برای مخاطبان می گفتند به سفری که به بنت جبیل در جنوب لبنان داشتند اشاره کرده و گفتند برای سخنرانی با مردم مشتاق، حاضر نشده اند پشت شیشه ضد گلوله بروند و در حالیکه مترجم پشت شیشه بوده ایشان بیرون از محوطه شیشه ضد گلوله با مردم سخن گفته اند و ترسی از ترور نداشته اند، چه اینکه اگر اسرائیل می خواسته موشکی بزند ایشان هم مانند بقیه مردم ؛ چه فرقی میان ایشان و آنها بوده است.
در همان دقایقی که آقای احمدی نژاد شرح ما وقع می فرموند چند سوال در ذهنم مطرح شد که آنها را با ایشان و مخاطبان محترم در میان می گذارم باشد که همه ما به فرموده آیه شریفه سوره مبارکه بنی اسرائیل " انّ السّمع و البصر و الفؤاد کلّ اولئک کان عنه مسئولا" متوجه کلامی که از ما صادر می شود باشیم و بدانیم که ممکن است تطبیق آنچه برای ما یک فضیلت محسوب می شود با عمل دیگران خدای نکرده سوء تفاهماتی را پدید بیاورد که توهین آمیز یا رذیلتی برای آنان محسوب خواهد شد فلذا نباید اقدامات خود را متر و معیار درستی همه چیز قرار دهیم.

آقای احمدی نژاد عزیز
آیا اساسا نادیده گرفتن پروتکل ها، از لحاظ، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .. آن هم از سوی دومین مقام بلند پایه یک کشور بزرگ مانند ایران، کار درستی است؟ آیا شما به عنوان یک بچه مسلمان معتقد، یک بار درباره شرعی بودن یا نبودن شکستن قواعد و پروتکل های مختلف در همه این هشت سال از مرجع تقلید خود استفسار کرده اید؟ آیا متوجه شده اید که همه پروتکل هایی که زیر پا گذاشته اید و اکنون و همیشه به آنها مباهات می ورزید، چه تبعاتی برای دیگران، ملت و دولت داشته است؟

******
آیا سید حسن نصرالله عزیز که صهیونیست ها به خون او تشنه هستند و شیرمرد جهان عرب محسوب می شود و با احترام به همین پروتکل های امنیتی و سیاسی، دائما از خانه ای به خانه دیگر و از محل امنی به محل امن دیگر منتقل می شود و برای حفظ جان او از شر تروریست های صهیونیست، ارامش و قرار او سلب شده و برخلاف شما که به قول خودتان شجاعانه و مردمی از پشت شیشه ضد گلوله کنار آمدید، معمولا از طریق ویدیو کنفرانس با میلیونها هواخواه شیعه، سنی و مسیحی خود در لبنان و اقصی نقاط جهان سخن می گوید، فاقد صفت های مردمی بودن، شجاع بودن، انقلابی بودن، ضد صهیونیسم بودن و .. است که شما برای خودتان برشمردید.

******

آیا شما به همه شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی دیگری که پشت شیشه ضد گلوله قرار می گیرند با ماشین ضد گلوله و یا با حفاظت های امنیتی ویژه فعالیت می کنند رجحان دارید و از همه آنها مردمی تر، شجاع تر و ... هستید؟

******

آیا در بنت جبیل، واقعا تصور شما این بود و اکنون این است که اسرائیلی ها قصد داشته و دارند که شما را ترور کنند!؟ واقعا چرا باید اسرائیلی ها بخواهند شما را ترور کنند؟ نه آقای رئیس جمهور عزیز! واقعا چرا!؟ اسرائیل هیچگاه برای ترور شما وقت نخواهد گذاشت. متاسفانه بنده از جمله کسانی هستم که شما در مصاحبه دیشب آنها را مورد عنایت قرار دادید و گفتید این هایی که از طرح مسئله هولوکاست از ما انتقاد کردند نمی فهمند و درک درستی از شرایط ندارند. بله، من درک نمی کنم و نمی فهمم و معتقدم شما ناخواسته و قطعا ناخواسته برای صهیونیست های بچه کش، با طرح مسئله هولوکاست در زمانی که هیچکس کاری به کار آنها نداشت، خدمت بزرگی به بیداری، تجهیز، تقویت و تکاپوی بین المللی آنها و تلاش های گسترده در جهت تحکیم آنها کردید و چنان آنها را به مظلوم نمایی و "دید گفتیم دیدگفتیم که دشمن داریم و می خواهند ما را نابود کنند" واداشتید که در وصف نمی گنجد. شما بزرگترین، بهترین و دست به نقد ترین بهانه را در سحطی جهانی برای بهره برداری تاریخی به صهیونیست ها دادید و سبب شدید به قول فرمایش درستتان، هرچه تا پیش از آن هم می کردند و بعدا هم قرار بود بکنند  را صد برابر توسعه دهند و تبعات آن را متاسفانه بر دوش دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گذاشتید.

وصال دوستان روزی ما نیست/ بخوان حافظ غزل های فراقی
و اما دلم نیامد نکته دیگری را مطرح نکنم درباره آروزی انشالله قلبیتان برای رسیدن به فوز عظیم شهادت که رزقنالله و ایاکم انشالله. که آن را نیز نمی دانم از کجا می جوئید و با چه وسیله ای؟ آیا اینکه مجری تلویزیون را اشارت بفرمایید و یا خود ایشان ابتکار به خرج داده و برای خوش آمد شما یا به هردلیلی، دو بار در خلال مصاحبه از به شهادت رسیدن شما و نام گذاری اتوبانی به نامتان در برابر میلیونها بیننده سخن بر زبان بیاورد، شما به درجه شهادت خواهید رسید؟؟؟؟ یا مردم شما را شهید زنده خواهند پنداشت؟؟؟
کدامیک از شهدای بزرگوار و گرانقدر ما می دانستند که روزی اتوبانی به نامشان خواهد شد و یا در آروزی نامگذاری میدان و خیابان و کوچه ای به نام خود بودند؟ اگر آرزو و مراد شما رسیدن به فوز شهادت است که قطعا اینگونه است و انشالله روزی ما و شما و جمله مومنین شود، آیا مسیر آن اینگونه جار زدن آن از تلویوزیون است؟ آیا از زبان مولانا نخوانده اید که:
گفت پیغمبر که هر که سِر نهفت     زود گردد با مراد خویش جفت
و یا
گورخانه ی راز تو چون دل شود         آن مرادت زودتر حاصل شود
آقای احمدی نژاد شما به قطع و یقین کارهای بزرگی انجام داده اید. این کنایه نیست و از سر صدق و راستی است. شما خیلی کارهای بزرگی کردید. شما کوره ده هایی را به نام ریاست جمهوری کشور اسلامی بازدید کردید که مردمانش بالاتر از کدخدا به عمرشان ندیده بودند و همین مشت نمونه خرواری از محاسن شما است. اما ایکاش اقای حیدری عزیز یک بار هم که شده با نادیده گرفتن محذورات و آنچه در گوشی به او می گویند به شما در خلال همه این مصاحبه ها که روشتان تعریف مدام از خود است و یا حتی بعد از آن می گفت :
گفتمش پوشیده خوشتر سر یار
خود تو در ضمن حکایت گوش‌دار
خوشتر آن باشد که سر دلبران
گفته آید در حدیث دیگران

 

منبع: خبرآنلاین