رئیس​جمهور: اهل حزب نیستم/حرف​هایم رامسخره می​کردند/انشالله اتوبان شهید احمدی​نژاددرست شود/2

رئیس جمهور بار دیگر در گفت​وگوی تلویزیونی خود بر موضوع افزایش جمعیت تاکید کرد.

محمود عزیزی: محمود احمدی نژاد در ادامه گفت وگوی ویژه تلویزیونی خود در خصوص حوزه انرژی با بیان اینکه انرژی بخش اصلی اقتصاد است، گفت: بسیاری از کشور ها با مدیریت این بخش پیشرفت کردند.
وی با اشاره میزان مصرف بنزین در کشور، گفت: در سال 85، 75 میلیون لیتر در روز مصرف روزانه داشتیم. کار بزرگی که در دولت نهم انجام شد طراحی کارت سوخت بود که بدون شک بزرگترین طراحی در خاورمیانه است. کوچکترین اخلال در این سیستم به امنیت ملی کشور ضربه می زد.

دولت​های قبل سهمیه بندی بنزین را به دلیل احتمال بروز مشکلات امنیتی اجرا نکردند
وی با بیان اینکه پرداختن دولت به کارت سوخت یک ریسک بزرگ بود، گفت: دولتها سهمیه بندی بنزین را نمی پذیرفتند و اجرا نمی​کردند. چون می گفتند مردم نمی پذیرند و مشکلات امنیتی به وجود می آید. اما دولت ما این موضوع را با مردم در میان گذاشت. اگر ستاره خلیج فارس هم راه بیفتد جزو بزرگترین صادرکنندگان سوخت می‌شویم. الان خودمان صادرکننده تجهیزات گازسوز هستیم. 15 میلیون خودروی گازسوز در کل جهان وجود دارد که 3 میلیون از آن در ایران است.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد:برای اولین بار در تاریخ کشور مصرف خانگی سوخت کاهش یافت و مصرف کشاورزی افزایش یافت. یعنی بردن مصرف به سمت تولید.
وی گفت:باید هدفمندی یارانه ها به طور کامل اجرا شود تا حلقه‌های مدیریت سوخت تکمیل شود. اگر صددرصد آن را اجرا می​کردیم سرعت رشد تکنولوژی در کشور هم بیشتر می‌شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت فرهنگی کشور، گفت: دولت تنها متولی فرهنگ نیست. دولت باید موانع را بردارد و تشویق بکند. اما در حوزه فرهنگ عوامل گوناگونی در تصمیم گیری نقش دارد.

سطح خودباوری ملی بیش از سال 84 است

وی با طرح این سوال که امروز خودباوری ملی در چه سطحی است؟، گفت: من فکر می کنم بیش از سال 84 است. آگاهی نسبت به مسائل جهان بالاست. همبستگی ملی در ایران در اوج است. کار دولت در این سطح است اما برخی کارها هم هست باید حمایت شود. فیلم های خوبی ساخته می شود و در سطح جهانی جایزه می گیرند. موانع خودخواهی و تعصب و رقابت هم متاسفانه هست ولی کارها دارد در مجموع خوب جلو می رود. در این دوره به اندازه 25 سال اخیر کتاب چاپ شده است.برای اولین بار ما میراث معنوی را ثبت کردیم. مثل نوروز، تعزیه، خطبه، ما برای اولین بار سند مهندسی فرهنگی تصویب کردیم.
رئیس جمهور با اشاره به اظهاراتش درباره افزایش جمعیت، گفت:برای اولین بار خطر تهدید نسل را مطرح کردم.برخی خیال می کنند جمعیت یک چیز مکانیکی است. اصلا متوجه نمی شوند که یک ملت مثل یک انسان است. جمعیت باید زایش داشته باشد. من فریاد زدم، خیلی اعتراض کردند و حتی مسخره کردند. برخی خیال می کنند جمعیت پیچش را باز می کنند و می بندد.

دولت کوچک تر شده است
احمدی‌نژاد در این گفت وگو درباره این سوال که امروز دولت بزرگتر است یا سال 84 ؟،گفت: هم به لحاظ ابعاد و هم ساختار و تعداد نیروها، دولت کوچک شده است. در همه 8 سال گذشته نبض دولت با نبض مردم زده و اراده مردم هر طرف بوده ما هم همان طرف بوده​ایم.
وی ادامه داد: هیچکس احساس نکرد که دولت مقابل اوست. مخالف بودند ولی احساس نکردند دولت مقابل آنهاست. اولین دولتی هستیم که به راحتی بین مردم می رویم و دغدغه ای نداریم. من مثل ماهی که به اقیانوس و آب برمی​گردد بعد از 8 سال بین مردم بازمی​گردم. دولت واقعا مردمی است و ابهتی به آن معنا برای دولت نیست که مردم نخواهند حرفشان را بزنند. دولت مال مردم است.
رئیس جمهور که می​گفت ما به همه شهرستان ها سفر کردیم، افزود: اولین بار در تاریخ کشور رئیس جمهوری پیدا شده که همه ایران را دیده است و با اشراف تصمیم می​گیرد چون نیازهای همه مردم را می شناسد.
احمدی نژاد تاکید کرد: دولت حتما کوچک شده است. ما با واگذاری اختیارات به استانها دولت را کوچک کردیم. 700 هزار نفر از دولت بیرون رفتند و چند وزارت خانه ادغام شدند و دولت کوچک شد.

از دولت ما کسانی نامزد ریاست جمهوری شدند که چه بسا اگر رد صلاحیت نمی​شدند،رای می​آوردند

رئیس جمهور با بیان اینکه بیشترین واگذاری تصدی ها در این دولت اتفاق افتاده، خاطر نشان کرد: در این دولت واقعاً حلقه بسته مدیریت در کشور شکسته شد و نسل جدیدی از مدیران معرفی شدند و حتی برخی نامزد ریاست جمهوری شدند و چه بسا اگر رد صلاحیت نمی شدند رای می آوردند.
احمدی نژاد ادامه داد: برخی از مدیرانی که الان هستند را چه کسی می شناخت؟ خیلی ها را مردم اولین بار بود که اسمشان را می شنیدند. ولی مدیران موفقی شدند.

همه بسیج شدند که یک مورد سوءاستفاده علیه اعضای اصلی دولت پیدا کنند

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت در همه امور کشور اشراف داشت، تصریح کرد: جلوگیری از ریخت و پاش ها صورت گرفت. همه وزار تعهد دادند کار شخصی اقتصادی نکنند و تقریبا این موضوع اتفاق افتاد و دیدید که همه دستگاه ها بسیج شدند که بتوانند یک مورد سوءاستفاده علیه اعضای اصلی دولت پیدا کنند که الحمدلله نتوانستند و چیزی هم نیست.چون همه مدیران متعهد به مردم بودند، کارشان برکت کرد. فکر می​کنم لایه‌ای از مدیران توانمند و متخصص و کاملاً مردمی و پاکدست الان در کشور تولید شده است.

انشاء الله اتوبان شهید احمدی​نژاد درست می شود
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین پرواز با هلیکوپتر و هواپیما در این دولت انجام شده، گفت: وقتی هلیکوپتر سوار می‌شوی تمام استخوان بندی آدم لق می‌شود. خلبانان واقعا کار سختی دارند.
در ادامه حیدری به شوخی به رئیس جمهور گفت که خیلی ها دوست داشتند اتوبان شهید احمدی​نژاد درست شود که احمدی​نژاد هم با خنده، اظهار داشت: انشاءالله درست می شود.
رئیس جمهور با اشاره به سفرش به لبنان، اظهار داشت: بنده اولین رئیس جمهوری بودم که به مرز رژیم صهیونیستی رفتم. 40 پرنده صهیونیست ها در حال پرواز بود. من سخنرانی کردم و بشارت نابودی صهیونیست ها را دادم. در بیروت در هنگام سخنرانی برایم شیشه ضدگلوله گذاشته بودند، من گفتم ننگ است که من پشت این شیشه سخنرانی کنم. مستقیم پشت تریبون رفتم و مترجم پشت این شیشه قرار گرفت.
هلی​کوپترم به کابل برق خورد ولی بخاطر دعای مردم اتفاقی نیفتاد
احمدی نژاد که می گفت این دولت، اولین دولتی است که نه به خاطر اقدامات انجام نداده​اش، بلکه به خاطر اقدامات انجام داده​اش مورد هجوم قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: این دولت اولین دولتی است که در انتخابات ریاست جمهوری بعد از خودش کاندیدا نداشت.
رئیس جمهور با اشاره به سانحه هوایی که چند ماه قبل در جریان یک سفر برای او رخ داد، اظهار داشت: اولین رئیس جمهوری هستم که هلی​کوپترش به کابل برق برخورد کرد اما به خاطر دعای مردم، اتفاقی نیفتاد و اتوبان شهید احمدی نژاد درست نشد. تیمی که درباره این سانحه گزارش می‌داد گفت اولین بار است که هلی​کوپتر با کابل برخورد می کند و نمی‌افتد. این به لطف دعای مردم و عنایت خاص امام عصر بود.

پاسخ احمدی​نژاد درباره کاری که بعد از ریاست جمهوری می​کند/ ماجرای دانشگاه بین الملی احمدی​نژاد

رئیس جمهور در پایان گفت وگویش به سوالات بسیاری که درباره سرنوشت سیاسی اش پس از پایان عمر دولت دهم وجود دارد، پاسخ گفت.

وی اظهار داشت: من فکر می کنم یکی از مهمترین کارها توسعه علمی کشور است و اگر بتوانم کمکی بکنم بروم در این بخش در سطح بالاتر و بنشینیم که در 15 رشته ای که مرزهای دانش را پشت سر گذاشته است، کار کنم. این مجموعه یک دانشگاه بین الملی است که از بیرون هم دانشجو می پذیرد.
وی در پاسخ به این سوال که به دنبال درست کردن حزب یا رفتن به مجلس نیستید؟، با خنده گفت: کدام مجلس؟ من اهل حزب نیستم و آن را هم تجربه کرده​ام. ولی باورهایی در من به وجود آمده که حزب نمی​تواند ارزش​های الهی را در خود بارور کند. حزب برای برخی از هماهنگی‌ها خوب است. من یک خادم کوچک هستم. یک قطره. اگر خدا ما را خاک پای ملت به حساب بیاورد کلاهمان را بالا می​اندازیم.
رئیس جمهور ادامه داد: اصلا ملت در حزب نمی​گنجد. انسان خیلی بزرگتر است. ما یک خادم کوچک هستیم. اما اینکه اصلا در عرصه سیاسی حرفی نزنیم، مگر می شود؟ اما اینکه حزب درست کنیم و بگوییم ما اینور شما آن طرف، اینگونه نخواهد بود.

حاضرم جوهای شهر را جارو کنم

احمدی نژاد در پاسخ به سوال مجری درباره اینکه اگر پیشنهادی از سوی شورای شهر برای شهرداری تهران شود، می پذیرید؟، اظهار داشت: من حاضرم شب ها جوی های شهر را جارو کنم، اما کاندیدا برای شهرداری زیاد است و جوان ترها هستند. من ترجیح می​دهم آنها این کار را انجام بدهند. من کمکشان می کنم. البته عوارضم را می دهم هرچند 8 برابر شده است!

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 80
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرشام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    من فقط یه سوال دارم اون پولی که مجری میگیره و فقط به حرف های ایشون گوش میده حلاله؟؟تو هر جمله ایشون ماشاالله انقدر تناقض هست بنده حقیر 3-4 تا سوال چالشی به ذهنم میرسه حالا ایشون که مجریه..حداقل بپرسه دکتر! یه منبع میشه برای فلان ادعاتون بفرمایید؟؟با تشکر
    • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      شما چیکاره هستید اونوقت؟! خدا رو شکر آقای احمدی نژاد دهان همه منتقدین را بست!
    • مریم A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      آرشام جان، شما در مقامی نیستی که حلال و حرام را تعیین کنی! در ضمن شما اگر عرضه داری برو اونجا بشو مجری! تا ببینیم از هر 10 تا کلمه ای که ادا می کنی چند صد تاش تپق و لکنت زبان هست !!!!
    • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      خوب حرومه دیگه!
    • الف صاد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      مجری سوال هایی رو میپرسه که قبلا با هم چک کردن . . . حالا همه حلال و حروم رو رعایت کردن که بگیم مجری نمیکنه ؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      24 2
      جالبه با ابن همه آمار و ارقام و پیشرف مسکن 5 برابر ارزش پول ملی یک چاهارم تولید در شرف نابودب ولالی گری توسعه رانت و اختلاس چندین برابر شده مردم هم که کاملا تو رفاه هستند - بی خود نیست تو جدول ها میگن دو حرفیه مایه پیشرفت ِ اولش ر هست !!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    نه بابا
    • بی نام A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      27 1
      آره دیگه
    • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      اگه هزارتا کامنت هم که بگذارید و هزارتا لایک هم که بگیرید باز شما و امثال شما نمیتونه چهره محبوب و خدمتگزار آقای احمدی نژاد رو زیر سوال ببره. خدا رو شکر ایشان دهان تمام منتقدیم رو بستند! بگو خب !
  • علی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خبر آنلاین ، چرا با انتشار این مطالب ، با روح و روان مردم بازی می کنی ؟ بابا خسته شدیم
    • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      راست ميگي؛ واقعيتها تلخه!
    • عباس A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خوب شما نخون..حالا اگه شما خسته شدین یعنی تمام "مردم" خسته شدند؟؟بعدش هم لطفا ازطرف خودت صحبت کن نه از طرف مردم..من نمی دونم چرا توکشور ما هرکی میخواد صحبت کنه از واژه "مردم "استفاده میکنه؟؟؟
    • سیروان EU ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خیلی ببخشید.ایشون مردم نیستن....ولی این منفی هایی که میخورید قطعا مردم هستند
    • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      به نظر من که این گزارشات باید در طول رییس جمهوری روحانی ادامه داشته باشه .خیلی خندیدیم
    • فرانك IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      يعني چي ؟ خب اينا حرفايي بوده كه ديشب آقاي احمدي نژاد گفته خبر آنلاين كه از خودش در نياورده.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    497 9
    به نظر من مشکل جمعیت کشور(البته اگه وجود داشته باشه) اصن نیاز به این نداره که ما بسته افزایش جمعیت در نظر بگیریم بلکه با ازدواج جوانان دهه 60 و تولد حداکثر دو بچه (هر چند با یک بچه) هم حل خواهد شد. چون اوج جمعیت در دهه 60 بوده اگر حداقل جوانان این دهه بعد از ازدواج یه بچه بیارن به نظر هرم جمعیتی درست خواهد شد پس لطفا به فکر راه حل های افزایش ازدواج باشید و بذارید روند طبیعی تو هرم سنی تشکیل بشه. با زایش بیش از دو بچه دوباره این هرم ناقص میمونه و این دور باطل مدام تکرار میشه!!!
    • حسن A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      فکر میکنم که شما هم یه دهه شصتی مجرد عین من هستی. الان 27 سالمه. مدرک ارشدمو گرفتم. انشالا 2 سال هم میرم خدمت. دست از پا درازتر میام تازه دنبال شغل. پس انداز و خونه و ماشین هم بخوره تو سرم! زن و زندگی کجا بود داداش من. همین نظر رو تو یه خبر دیگه دادم یه دوستی نوشت شما ایمانت ضعیفه!!! برادر من شما پدرت از بی پولی و شرمندگی زن و بچه سکته کرده بفمهمی ایمان یعنی چی؟!!
    • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      459 6
      حسن جان من دقیقا مثه خودتم. با همون شرایط سنی و تحصیلی. میدونم فعلا هیچ کاری از دست ما بر نمیاد. ماها خیلی داریم سختی میکشیم ولی خوب چیکار کنیم دوست عزیز هیچ وقت امیدتو از دست نده و بدون همیشه در روی یه پاشنه نمی چرخه، زندگی به کام ما هم شیرین خواهد شد. فقط دعا کن تو این جامع تعصب بره و تدبیر جاشو بگیره( هر چند یکی باید به خودم این حرفا رو بزنه).
    • م IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بازم میگم .لطفا از عبارت تعادل جمعیت بجای افزایش جمعیت استفاده بشه . چون عبارت افزایش جمعیت بار منفی داره و همه رو یاد هند و بنگلادش با اون جمعیت سوار رو سقف قطار میندازه . تعادل جمعیت نه کم نه زیاد.
    • morteza IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      15 16
      سلام منم شرایط شما رو دارم و در یک خانواده ی ضعیف زندگی میکنم با این تفاوت که من کنار درسم تلاش کردم از بنایی گرفته تا کا ر در روزنامه و مجله که مقاله میدادم الانم خونه دارم و زندگیم متوسط رو به بالاست.االان بعد فوق لیسانسم میخوام برم مناطق محروم تا خدمت کنم هم سربازی میرم هم سابقه کاری حساب میشه.حالا جوون ما میخواد تا فارق التحصیل شد بره تهران یه میز بهش بدن.همیشه میپرسن سابقه کاری از کجا من میگم از مناطق محروم.از تدریس تو روستاها گرفته تا 1000تا کار ور زمین مونده تو منطق محروم اونم هم وطن ماست اونم میخواد پیشرفت کنه اونا هم حق دارن که زندگی کنن وپیشرفت کنن و درس بخونن.حالا هی منفی بدین.من نه اصولگرام نه اصلاح طلب و فقط اینو میدونم هر کی تو این مملکت زحمت بکشه خوب زندگی میکنه.خبر چاپش کن
  • رضا A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    با اينكه اقتصاد رو داغون كردي ولي دلم برا جنجال سازي ها و خبرسازي هات تنگ ميشه . منتشر كن خبر.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    روحانی متشکریم
    • نفس A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      1 0
      به خدا بزارید بیاد ببینیم چجوریه بعد هی بگید مچکریم
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    این هفته کی تموم میشه خداااااااااااااا
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    من که دوستت دارم احمدی نژاد به خاطر شجاعت و خاکی بودنت . حالا منفی بزن تا خالی بشی
    • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خیلی ها شجاع هستن و خاکی. آیا هر کی شجاع بود و خاکی، باید رئیس جمهور بشه؟
    • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      واقعا معنی این کاها شجاعته؟ یا...
    • رضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      126 7
      شجاعت و تدبیر باهم خوبه وگرنه ....
    • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      78 6
      خدایا مردم ما به چه دلایلی طرفدار یک نفر میشن ، کار رییس جمهور خاکی بودن نیست کارش چیز دیگریست
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    آقای ریس جمهور. هر چه قدر فکر میکنم حرفهای شما در مورد جمعیت با عقل جور در نمیاد
    • بی نام GB ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      حرفاش فقط در مورد جمعیت با عقل جور در نمیاد؟
  • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    احمد نژاد این همه کار کردی ایت همه تحمت بهت زدندو اگه کار نمی کردی چهکارها نمی کردند.دمت گرم قهرمان.ببین همین الان جنبه نداشتن بعضی ها .عشق است دکتر محمود احمدی نژاد.
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      73 8
      هنوز یاد نگرفتی تهمت رو با کدوم ه مینویسن! مدافع سینه چاک دکتر
    • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      تهمت نه تحمت. شما تو همون مدرسه احمدي نژاد درس خوندي؟
  • بی نام EU ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    فقط 5 روز دیگر
    • حسین RO ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      دوست دارم ببینم 4سال یا 8سال دیگه هم همین حرف رو میزنی مردم قدر نشناس ما 4سال یا 8سال دیگه میگن فقط 5روز دیگه . . .
    • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      درسته حسین جان؛ ما ایرانی ها همیشه قدر نشناس هستیم. طی این همه سال این همه خدمت از طرف دولت، اونوقت یک عده قدر نشناس.... خدا رو شکر با این کامنت ها هیچ احدی نمیتونه آقای احمدی نژاد رو خراب کنه. زنده باشن ایشالا. به کوری چشم دشمنان اسلام
    • سماء IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      مرسی حسین... دقیقا همینه.. 4 سال یا هشت سال دیگه همین روزا همه روزشماری می کنن تموم شه.. این خصلت ایرانیه
  • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    درود بر محمود عدالت د رود بر خبر انلاین مرگ بر فتنه گر
  • ب.م A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    ایوا اعتماد به نفس
  • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خوب پس اگه این حرفا درسته چرا اوضاع زندگی مردم اینه ؟؟؟؟؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟؟؟کدوم یکی رو باور کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      آره درست شده اما متها شما سرتون رو کردین تو لاک تورم سال آخر ریاست ایشون ، یادتون روفته وقتی خاتمی دولت رو تحویل داد هر روز قطعی برق داشتیم؟!یادتون رفته جدول بندی کرده بودند برای قطع برق؟!؟اما الان چی ؟!یکی از قدرت های تولید برق خاورمیانه هستیم(من خمدم رشتم برقه و این ها رو از نزدیک دیدم). یادتون رفته حتی یدونه ها جایگاه سی ان جی نداشتیم؟!؟!الان چند تا داریم؟!؟ یادتون رفته خیابون هامون پر بود از ماشین های کهنه؟!؟بیش از 1.5 میلیون تاشو تو همین دولت عوض کردند. خداییش احمدی نژاد، زیرساخت های کشور رو ساخت
    • هادی A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      194 8
      آقا یا خانم بی نام رشته برق ؛ قطعی برق که دست آورد همین دولت بود! تو 8 سال دوبت اصلاحات که جیره بندی برق نداشتیم ؛ با شروع دولت نهم بود که جیره بندی شروع شد! شما همه واحدهای درسیت رو اینطوری پاس کردی مهندس!؟ شما چه چیزایی رو یادت رفته عزیزم؟تورم بین 11-9 درصد دولت اصلاحات رو یادت رفته!؟ قدرت خرید مردم سال 84 با الان یکیه!؟ خوده آقای رییس جمهور امشب گفت عوارض شهرداری نسبت به سال 84 حدود 7 تا 8 برابر شده ؛ آیا درآمد مردم هم تو این 8 سال دولت نهم و دهم هم 8 برابر شده!؟ قیمت بنزین سال 84 ؛ 80 تومان بود الان شده 700 تومان! این اختلاف قیمت کجا رفته؟ کجا هزینه شده؟!؟
    • بی نام A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما به قول دوستمون سرتون رو کردین تو لاک تورم آخرین سال مدیریت ایشون(البته اون هم شبهه داره) اما نمی بینین که در 8 سال به اندازه کل سال های بعد انقلاب راه ساخته شد،وجدانن مقایسته کنین راه های استان خودتون رو
    • جواد A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      عزیز بی نام پرچم خاکستری! حرف شما درباره رشته تخصصیتون قبول اما ما تو دوره اول آقای احمدی نژاد هم قطعی برنامه ریزی شده برق داشتیم؛ همچنین نباید نقش هدفمندی یارانه ها و افزایش سرسام آور قیمت برق و متعاقب اون کاهش مصرف برق توسط مردم رو تو کاهش قطعی برق نادیده بگیریم.
    • رضا IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      421 4
      شما اگر رشتت برقه برادر، بنده هم رشتم نفت هست و مشغول در عسلویه. خواهش میکنم یک سری به اینجا بزن تا ببینم همین حرفهای در ظاهر قشنگ رو برای پروزه ها و فازهای پارس جنوبی هم میتونی بدی! اینجا تبدیل شده به شهر مرده ها. در ضمن شما از بدهی چند صد میلیاردی وزارت نیرو به پیمانکارهای برق خبر داری؟؟ شرکتهایی که با وعده وعیدهای دولت کلی هزینه کردن و نیروگاه و پست انتقال و چیرهای دیگه ساختن اما حالا باید بدون دنبال پولشون، ولی تو نفت نتونستن همچین کاری بکنن موفق باشین
    • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      477 7
      یادتون رفته زمان خاتمی نفت8 دلار بود حالا 100دلار"
  • حسین علی NL ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    دکتر درست میگه با صرفه جویی بنزین حدود 20 ملیارد دلار صرفه جویی شده...احدی هم با این مشکل نداره.فقط من بجای آقای حیدری از ایشون میپرسم:دکتر پولش کجا رفت..قرار بود به صنعت و اشتغال تزریق بشه پس چی شد؟؟من از شما میپرسم:بلاخره چرا یه بار میگی تو هسته ای دخالت دارم یه بار میگی ندارم...من از شما میپرسم دکتر:رفتن تو قلب لبنان چه مزایایی داشت...من از شما میپرسم خوانندگان محترم:سوالات منو کی باید از دکتر بپرسه؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    بلدم بلدم ... این شد عاقبت ما
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    فقط یک سوال 4 گزینه ای : همین رییس جمهور که مجوز تاسیس دانشگاه بین المللی را از وزارت علوم منصوب خود اخذ کرده اند!!! پس چرا وقتی سایر اعضای هیئت علمی دانشگاه ها طی سالهای اخیر برای اخذ مجوز به همین وزارتخانه آقای دانشجو مراجعه میکردند به آنها میگفتند فعلا هیچ گونه مجوزی داده نمیشود!!! معنای این موضوع را چه مینامند؟؟؟؟ 1) عدالت،2) پاکترین دولت، 3) قانون برای خود، 4) دوری از رانت در طول تاریخ جهان
    • بی نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      9 23
      مجوز را ظاهرا از شورای عالی انقلاب فرهنگی اخذ کرده.
    • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      97 2
      گزینه 3 و 4 صحیح است.
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    406 7
    دوستان هیچ دقت کردین امشب حیدری کمی جرات پیدا کرده بود و سوالات و حرفهای جالبی میپرسید؟!کیف کردم وقتی پرسید اون 2000 متر زمین چی شد!اخرم گفت غیر قابل پیش بینی و هستی و چرا میخوای بیای برای خداحافظی مگه نمیگی هستم و نمیرم:))
  • علیرضا CH ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خدای من داریم تو سوئیس زندگی می کنیم خودمون خبر نداریم
  • نصرالله گنجعليخاني A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    395 7
    فقط يك مقايسه كوچك وقتي احمدي نژاد رئيس جمهور شد سيب زميني و پياز و گوجه فرنگي كيلويي ٢٠٠ تومن بود مرغ كيلويي ١٥٠٠ تومن بود و وضعيت مسكن هم را همه يادشونه ولي الان با اين همه پيشرفت ببينيد چه بر سراقتصاد خانواده ها آمده ... خداوكيلي كدام رياست جمهوري قادر بود فقط در طول ٨ سال چنين پيشرفت عايد مردمش بكند ؟؟؟؟ فكر كنم ركورد شكن باشند ايشان ... ببينيد در مقابل اين همه افزايش قيمت ها چقدر درآمد قشر مستضعف افزايش داشته است ؟ حساب دو دوتاست خيلي راحت ميتوان پي برد چه برسر ملت آمده است ... شمارا به همين ماه مبارك نظر مرا منعكس فرمائيد تا ببينيم ديگران چه ميگويند
    • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      369 3
      نه بابا اینا که مهم نیست هرچقدرم گرون بشه مهم اینه سیم کارت اعتباری ارزون هست میتونیم بزاریم لای نون و بخوریم بزنیم بدن:))))
  • سينا صفوي IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    105 1
    دو ساعت حرف زد گه عوارض شهرداري هشت برابر شده!! چيز ديگه اي خوشبختانه تورم نداشته الهي شكر....
  • بی نام A1 ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    222 8
    مجری اخبار 12 شب شبکه 5 در انتهای نقل قول از دکتر حواسش نبود واکنش جالبی نشون داد
  • بی نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    114 1
    من که از حقم که توی این دولت خورده شد نمیگذرم .
  • بی نام IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    22 3
    خدایا تورو به این شبهای عزیز آدممون کن
  • رضا IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    110 3
    آقاي احمدي نژاد در بخشي از صحبتشون گفتن كه ما تنها دولتي بوديم كه تو انتخابات رياست جمهوري كانديدا نداشتيم !! يه سوال داشتم دوستان لطفا جواب بدن ، آقاي اسفنديار رحيم مشايي از طرف چه كسي كانديد شدن و اون شخصي كه همراه ايشون به وزارت كشور اومد كي بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو خب !!!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      27 6
      عزیز ، مشایی کاندیدا بود!؟!؟مشایی فقط ثبت نام کرده بود ، کاندیدا به کسی میگن که پا به رقابت مثل اون هشت نفر
  • ویانا IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    643 8
    یک کلام فقط راجع به ایشان و صحبتهایشان می توان گفت : سوال گریز و خود شیفتگی
  • علی A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    193 8
    شبکه نیمو میبینی.....
    • madgol.zabol A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      واقعابیعضیاچقدرمیتونن بی انصاف باشن..... درسته اقتصادخرابه منم قبول دارم ولی نه اینجورکه شمامیگین اتفاقاالان اقتصادبهترشده مردم بیشترخریدمیکنن بازاراشلوغتره خدایش اگه این ۲سال اینجوری تحریم نمیشدیم الان وضعمون این نبود.. اخه شمامیگن این۸سال دولت ۷۰۰میلیارددرامدداشته ......خوب اینم حساب کنین که بک جاده یاخونه یاورزشگاه یاحقوق کارمندان وهزارکوفت وزهرماردیگه هم قیمتش متناسب باافزایش درامددولت بالارفته وام هم حجمش وتعدادش زیادشده شمابرین توروستاها چقدرمردم ازهمین وام مسکن خانه دارشدن ....دارامددولت زیادشده خوب هزینه ساخت وسازهمه زیادشده این اصلا مقایسه درستی نیست خوب دوره خاتمی با۱۰۰میلیون مدرسه میساختن ولی حالابایکمیلیارد!!!!دریک جمله مشکل ما...تحریم :افزایش نرخ ارز:افزایش کالاها!!!بعضی میگن مد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    338 8
    جلسه پرسش . پاسخ بود یا سخنرانی ؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    با آقاي دكتر كاري ندارم و احترام دارم ولي براي مردم حامي ايشان بسيار متاسفم كه هنوز نفهميدند چه بلايي سركشور ومردم اومده.
  • علی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    11 37
    ایکاش تمام رییسان جمهور کشورمان به اندازه احمدی نژاد کار عمرانی می کردند . و از دکتر روحانی هم انتظار دارم کارهای عمرانی احمدی نژاد را ادامه دهند و در کارهای دیگر ایشان مثل سیاست خارجی تجدید نظر کنند
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    29 5
    يكي از اقدامات مثبت اين دولت ظهور نوكيسه ها افزايش پورشه و مازراتي بود!!
  • امیر A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    214 8
    خداییش این 7 روز آخر از یه ماه آخر سربازیم دیرتر داره میگذره
    • absmol A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      2 5
      نبووووووووووود........4 روز دیگه
  • علی A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    11 95
    البته خبر آنلاین فکر میکنه اگه اون قسمت از صحبت احمدی نژاد رو سانسور کنه از ذهن سیاسی ما و البته تاریخ فراموش میشه که به گفته هاشمی برای توسعه اقتصادی کشور یک عده ای باید له بشن.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    119 4
    حیدری یکی از بهترین مجریان صدا و سیماست که می توانند او را بدون هیچ گونه هزینه ای با سیستم پخش صوتی جایگزین کنند!!!!! تا مصاحبه شونده احساس راحتی بهتری کند.
  • سعید A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    99 14
    بیچاره منتقدین احمدی نژاد امید به زندگیشون زیره صفره امیدوارم اقای روحانی یه فکری به حالشون کنه...
  • رضا A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    140 7
    همه بسيج شدند تا 1 مورد سو استفاده از اين دولت پيدا کننده نتوانستند : واقعا" چه برداشتي از مردم داريد که کور و کر و نفهم بوده باشند ( دور از جون تمام ملت شريف ايران )و موضوع 3000ميليارد (بزرگترين اختلاس تاريخ ايران )و فرار يا فراري دادن خاوري جون را نفهميده باشند و اختلاس بيمه و.... نشنيده باشند موضوع تا آنجا بيخ پيدا کرد که گفتيد خط قرمز من همکارانم هستند و کسي حق احضار و شکايت از آنها را ندارد هنوز بگم يا ديگه بس است ؟
  • دانشجو IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    112 2
    انصاف یعنی اینکه با هر عینکی نقاط قوت رو دیدی با همون عینک هم نقاط ضعف رو ببینی.
  • احمدی نژاد IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    احمدی نژاد فقط به خاطر کارای انجام کرده اش مورد تهاجم قرار گرفت البته از وقتی قرار بود بیاد اصلاح طلبا ترسیده بودند و تهمت میزدند خدارو شکر مناظرات 88 ضبط شد وتو تاریخ موند وگرنه الان میگفن حرفای احمدی نژادو موسوی زده خبر آلاین نزنی دگه نمیام
  • علی A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    7 113
    دوستت دارم احمدی نژاد
  • هموطن IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    1 0
    انصاف خوب چيزيه .ايشان يه وصله نچسب براى عده ايي بودكه سنگ جلوى پاش انداختند.زمانى توانگلستان همه مخالف خانم تاچربودندچون عقيده داشتندكه سياستش اقتصادكشورشان رابه نابودى كشاند،ظرف دوسال بيش از شصت هزارنفربيكارشدندامااين خانم تسليم نشدندتاسالهابعدهمه منتقدين به اين باوررسيدند كه رشداقتصادى انگليستان رومديون شجاعت اين خانمند،شايدماهم روزى به شجاعت آقاى احمدى نژادپى ببريم،شايدهم آنهايي كه قدرت داشتند كه سنگ جلوپايش بيندازند تاابدحقايق راپنهان كنند...من كه به نوبه خودم حلال نميكنم كسانى روكه باعث هدررفتن سرمايه هاى اين كشورشدند
  • هموطن IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    3 27
    احمدى نژاد مچكرم.درودبرشما