«۱۱ دقیقه و۳۰ ثانیه» بهروز افخمی، قرار است پیش از پخش از تلویزیون در جشنواره فیلم فجر به اکران در بیاید

 

تله فیلم «۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه» بر اساس متنی از بهروز افخمی در مرکز سیما فیلم تولید شده، داستان گروهی از خبرنگاران است که برای ضبط سخنرانی تاریخی حضرت امام درباره شروع جنگ تحمیلی به جماران می‌روند، اما در آن‌جا متوجه می‌شوند که باتری یدک برای ضبط این مصاحبه همراهشان نیست.

 

بهروز پیش از این در گفت‌وگویی  درباره عنوان این تله‌فیلم گفته بود: «در گذشته باتری‌های دوربین‌های تصویربرداری به مدت یازده دقیقه و سی ثانیه شارژ داشتند، روزی که گروه خبرنگاران برای ضبط پیام حضرت امام(ره) به جماران می‌رسند، هنگام تصویربرداری متوجه می‌شوند که باتری یدک همراه‌شان نیاورده‌اند. بنابراین دو نفر از اعضای گروه برای آوردن باتری، با موتورسیکلت از جماران راهی جام‌جم می‌شوند». 

این تله‌فیلم که تدوین آن را سیف‌الله داد انجام داده در حال طی کردن مراحل ساخت جلوه‌های رایانه‌ای زیر نظر داود کاظمی است.

او در این مرحله قصد دارد با استفاده از جلوه‌های رایانه‌ایی، فضای تهران سال 59 را بازسازی کند. 

افخمی در این فیلم از حضور بازیگرانی چون سیدابراهیم بحرالعلومی، یاشار افخمی، رضا صدیق، حامد یسادی، فرید لطف‌آور، سیدمحمد پیغمبرزاده، امیرحسین قاسمی و آیدین افخمی  بهره برده و ایفای نقش امام خمینی(ره) را بار دیگر به عبدالرضا اکبری سپرده است. این بازیگر پیش از این در فیلم «فرزند صبح» ایفاگر این نقش بود. 

این فیلم از سوی مرکز سیما فیلم برای حضور در بخش مسابقه سینما/ ویدیو ارائه شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =