۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۹

فرشته صدر عرفایی بازیگر فیلم «بیست» از حضورش در این فیلم و همکاری دوباره‌اش با عبدالرضا کاهانی گفته است

فرشته صدر عرفایی از جمله بازیگران گزیده کاری است که سعی می‌کند انتخاب‌های محدود و مناسبی داشته باشد. او امسال در دومین همکاری‌اش با عبدالرضا کاهانی در نقش همسر سرآشپز رستوران ظاهر شد. او با وجود شباهت‌های نقشش با نقشی که پیش از این در فیلم «کافه ترانزیت» داشت، تلاش بسیاری کرد تا از این اتفاق جلوگیری کند. نکته‌ای که عرفایی درباره آن می‌گوید: «کاراکترم در فیلم بیست کاملاً متضاد با کاراکتر کافه‌ترانزیت است. برخلاف ریحان که زن مستقلی است، این شخصیت کاملا به همسرش وابسته و حتی در تعریف تلخ‌تری به شکل فیزیکی دست راست همسرش حضور دارد. در دکوپاژ و کارگردانی هم آقای کاهانی مراقب بودند که هیچ شباهتی با کادرهایی که در آن فیلم برای ریحان قرار داشت اتفاق نیفتد. این کاراکتر ابعاد زیاد؛ واقعیت تلخ و سنگین دارد که می‌شود به آن توجه کنیم. شخصیت قشنگ و پررنگی که من بسیار دوستش دارم».

«بیست» پس از «آدم» دومین تجربه همکاری عرفایی وکاهانی است. البته تجربه‌ایی کاملا متفاوت: «فیلم آدم فضای بومی داشت و بخش عمده آن در فضای بومی و لوکیشن‌ها خارجی کار می‌شد برخلاف این فیلم که در تهران اتفاق می‌افتد تاکیدی روی بومی بودن شخصیت‌ها را تجربه کنم و قصه فیلم هم در نوع خودش قصه متفاوت و تجربه جدیدی بود».

او درپایان از پیش‌بینی‌اش درباره موفقیت «بیست» می‌گوید: «نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چرا که سلیقه‌ها متفاوت است. امیدوارم که در جذب مخاطب خود بیشتر موفق باشد و بتواند مخاطب خود را راضی کند».

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =