حسن روحانی در نوزدهمین سفر استانی خود 24 خرداد متقارن با سالروز انتخابش به عنوان رئیس جمهور میهمان مردم خراسان شمالی می شود.

به گزارش خبرآنلاین در همین راستا، آیت ا... مهمان نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد ، سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی و مجمع نمایندگان استان با صدور بیانیه ای از مردم استان برای استقبال پرشور از ریاست محترم جمهوری دعوت به عمل آوردند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و بزرگوار استان خراسان شمالی

اینک در سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی خراسان شمالی دیار"باب الرضا(ع) و گنجینه معرفتها" میزبان سفر ریاست محترم جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید می باشد.ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از همه اقشار مختلف استان دعوت می شود تا در سالروز حماسه 24 خرداد ماه 92 انتخابات باشکوه یازدهمین دوره ریاست جمهوری، با حضور یکپارچه و پرشور خود در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و همراهان ،نمایشی خاطره انگیز و به یاد ماندنی از اتحاد ،انسجام و یکدلی مردم دیار رنگین کمان اقوام را به نمایش بگذاریم و برگ زرین دیگری بر صفحات پر افتخار میهن اسلامی مان بیافزاییم.


وعده دیدارمان: صبح یکشنبه ساعت 9:30،بیست و چهارم خرداد ماه،

 

استادیوم ورزشی تختی بجنورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =