۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

دوستداران ملی کتاب از شهرستان نکا که در سطح ملی درخشیدند، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از  نکا، دوستداران ملی کتاب از شهرستان نکا که در سطح ملی درخشیدند، در مصلای جمعه شهرستان نکا با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستانی تجلیل شدند.

چهارمین جشنواره سراسری دوستداران کتاب در بین یک هزار و ٣٠٠ روستای کشور برگزار شده بود؛ ده روستا بعنوان روستاهای برتر کتابخوان و دوستدار کتاب در سطح ملی معرفی شدند؛ که در این میان روستای گلبستان شهرستان نکا خودنمایی کرد که با همت اداره کتابخانه عمومی و نهادهای فرهنگی این شهرستان موفق به کسب این رتبه شده است.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیرکل ارشاد استان پیرو این درخشش ملی، به دست اندرکاران این برنامه لوح تقدیر و مبلغ ٨٠ میلیون ریال حواله خرید کتاب برای مردم فرهیخته روستای گلبستان اهدا کردند که در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان نکا، اهدا شد.

شایان ذکر است: فاطمه سادات جعفری رییس کتابخانه عمومی نکا، غلامرضا صادقی نوا دهیار روستای گلبستان، اعضای شورای اسلامی روستای گلبستان، علی آستانی و علی رحمان پرست پژوهشگران این روستا، اکرم السادات جعفری مدیر مهد فضیلت و فعال فرهنگی و مهری نیری فرمانده بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) روستای گلبستان در این آیین مورد تشویق و تجلیل امام جمعه و مسئولین شهرستان قرار گرفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =