۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
وحید امیری به ترابوزان ترکیه پیوست

ستاره سرخ پوشان پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره از این تیم جدا شد تا در سال پیش رو با پیراهن تیم ترابوزان اسپور ترکیه به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید امیری یکی از دو ستاره پرسپولیسی ها بود که پس از پایان بازی های جام جهانی صحبت از جدایی‌شان به گوش می رسید. هافبک - مهاجم سرخ پوشان که دو فصل اخیر را با پیراهن این تیم به میدان رفته بود پس از پایان لیگ هفدهم قرارداد خود را با این تیم پایان یافته می دید و به همین دلیل مانعی برای جدایی خود نمی دید.

او در روزهای پس از جام جهانی و در تعطیلات دو هفته ای به سبک و سنگین کردن پیشنهادات پرداخت تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرد. وحید امیری که دو فصل اخیر را در جمع پرسپولیسی ها درخشان ظاهر شد در جام جهانی روسیه و در هر سه دیدار تیم ملی به میدان رفت. بازی های موفق این مهاجم با پیراهن تیم ملی در آوردگاه جهانی باعث شد تا پس از پایان این رقابت ها پیشنهادات خوبی جهت لژیونر شدن به این بازیکن ارائه شود و او نیز پس از مدت ها بررسی به این نتیجه رسید تا در ترکیه و تیم ترابوزان اسپور به دوران فوتبال خود ادامه دهد.

ترابوزان اسپور ترکیه یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین تیم های حاضر در سوپرلیگ ترکیه محسوب می شود. آنها 50 سال پیش و در سال 1967 موجودیت خود را اعلام کردند و تاکنون نیز در سطح اول فوتبالاین کشور حضور داشتند. در حال حاضر اونال کارامان سرمربی گری این تیم را برعهده دارد و در لیگ قبلی آنها توانستند به رده پنجم جدول دست پیدا کنند.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =