۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ برای قدس/ عکس

دختر رئیس جمهور آمریکا، تازه ترین پست اینستاگرام خود را به قدس اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس، ایوانکا ترامپ با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام که در مقابل دیوار ندبه ایستاده، نوشت، با خوشحالی بسیار دوباره به قدس سفر می‌کنم، مفتخرم در جمع اعضای هیئتی به نمایندگی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و دولت او و مردم کشورم در این مراسم بزرگ به مناسبت "سالگرد تاسیس اسرائیل" (اشغال فلسطین) و افتتاح سفارت جدیدمان در قدس حضور می‌یابم.

ایوانکا ترامپ در ادامه نوشت، منتظر برگزاری هفتادمین سالگرد "استقلال اسرائیل" هستم و به آینده درخشانی که در انتظار ماست، امیدوارم. برای تحقق آینده‌ای بدون مرز برای ائتلاف آمریکا و اسرائیل و روابط مستحکم میان دو طرف دعا می‌کنیم، برای برقراری صلح دعا می‌کنیم.

لیست افرادی  که قرار است در مراسم افتتاح سفارت خانه آمریکا در بیت المقدس شرکت کنند، از سوی وزارت خارجه ایالات متحده به این شرح منتشر شده است:

در رأس این هیئت، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، هیئتی از واشنگتن به ریاست جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد ترامپ، ایوانکا ترامپ، همسر او و دختر ترامپ، جان سالیوان، معاون وزیر خارجه آمریکا و استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری این کشور سناتور جمهوریخواه تد کروز حضور دارند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    3 0
    وقتي عربستان به عنوان خادمين حرمين شريفين اجازه بده اسراييل از اسمان اين كشور بياد يه كشور مسلمان مثل سوريه رو بمباران كنه ، بايدم ترامپ و دخترش از اين كارها بكنند
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    4 0
    ببین کار دنیا به کجا رسیده سرنوشت دولتها و ملت ها افتاده دست امثال این و باباش،ذهن های حقیقت جو پاسخ خواهند داد که آیا صاحبان واقعیه حکومت و عدالت و فرمانروایی در دنیا امثال ترامپ و نتانیاهو و فراماسونری ها هستند یا منجی عالم بشریت.
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    4 0
    نمی دانم زنده خواهی بود که نابودی اسراییل و ازادی قدس شریف به وسیله مسلمانان را ببینی یا نه ؟ ولی بدان با این کار پدر و شوهر پلیدت در انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس فقط مرگ اسراییل را جلو انداختی . حالا ببین.
  • ... A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    2 0
    مسخره.. «صلح» خنده اش گرفت
  • مجيد ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    1 1
    كاري به خوب و بد بودن بوجود امدن اسراييل ندارم ولي مسيولين ما بايد به خود بيايند كه يك كشور چطور تو هفتاد سال انقد قدرتمند ميشه كه يك كشوري با قدمت چند هزار ساله بايد ارزوي محوش از روي زمين رو بكنه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    2 0
    اینها نماد برده داران امریکا هستن و به ذلت دنیا و آخرت گرفتار میشن
  • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    0 2
    ترامپ به همه وعده هاش عمل کرد مثل مسئولین ما رشد اقتصادی 3 ، بالا بردن رشد بورس، خروج از کلی عهدنامه و پیمان مهم، بازگرداندن رشد به اقتصاد آمریکا، اخراج خارجی ها ، بازگرداندن کارخانجات آمریکایی به سرزمین اصلی و ......
  • بی نام A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    2 0
    البته صلح امورد نظر امثال تو و پدرت یعنی نابودی یا اسارت بقیه دنیا زیر سلطه اسرائیل یا در واقع صهیونیسم .
  • ناشناس A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    0 2
    در حالیکه برخی از اعراب هم در این جشن نکبت بار دعوت شده اند ما هنوز کفاره و تاوان حمایت مصیبت بار خود از این سرزمین را میدهیم مقدساتی که به قیمت حسرت و درد بی پایان نسلهای سوخته این سرزمین تمام شد