اسپانیا با شکست پرتغال به فینال مسابقات جام ملت‌های اروپا 2012 صعود کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسپانیا و پرتغال نبردی حساس با یکدیگر داشتند؛ نبردی که برنده آن فینالیست یورو می شد و بازنده اش با جام خداحافظی می کرد. اسپانیا با مسابقاتی که در دور مقدماتی انجام داده بود انتظارات را بالا برد. همه انتظار داشتند اسپانیا به عنوان قهرمان جهان، به راحتی پرتغال را شکست دهد اما در زمین این اتفاق نیفتاد. اسپانیا و پرتغال 90 دقیقه بازی کردند، بدون این که حتی یک بار دروازه ای باز شود.

رونالدو و یارانش در تیم ملی پرتغال بازی بهتری نسبت به مراحل قبلی انجام دادند و توانستند قهرمان جهان را متوقف کنند. پرتغال حتی موقعیت گلزنی هم داشت که البته موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

بازی به وقت های اضافه کشیده شد و دو تیم در 15 دقیقه اول باز هم به تساوی بدون گل رسیدند. 15 دقیقه دوم وقت های اضافه هم بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت مسابقه به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی هم اسپانیا حریف را شکست داد تا فینالیست جام ملت های اروپا شود.

پنالتی اول را ژابی آلونسو برای اسپانیا زد که پاتریسیو آن را گرفت. موتینیو هم پنالتی پرتغال را زد که کاسیاس هم ضربه او را مهار کرد. پس از آن اینیستا و پیکه دو گل برای اسپانیا به ثمر رساندند و پپه و نانی هم دو گل برای پرتغال زدند. پنالتی چهارم اسپانیا توسط راموس تبدیل به گل شد اما برونو آلوز نتوانست چهارمین پنالتی پرتغال را تبدیل به گل کند. فابرگاس هم ضربه پنجم اسپانیا را تبدیل به گل کرد تا اسپانیا با همین گل بازی را ببرد و فینالیست شود.

 دومین فینالیست این مسابقات فردا در بازی آلمان و ایتالیا مشخص می شود.

 

43 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود CA ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    یا این بازی که این دو تیم ارائه دادن حق هیچ کدومشون رسیدن به فینال نبود.
    • رضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
      4 4
      اصلا این طور نیست
  • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    اسپانيا با اين همه بازيكن، كيفيت فوتبالي در حد تيم هاي دفاعي به نمايش مي گذارد
  • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    9 1
    بازی خیلی خیلی بد بود