مهر نوشت:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به نتایج قرعه کشی رقابت‌های مقدماتی جام ملتهای آسیا در سال 2015 گفت تیم تحت رهبری وی در گروهی دشوار قرار گرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا که سال 2015 در استرالیا برگزار می‌شود با تیم‌های تایلند، لبنان و کویت همگروه شد.
"کارلوس کروش" در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که ایران در یکی از دشوارترین گروه‌ها قرار گرفته است. با این حال مطمئنم که می‌توانیم امتیازات کافی برای صعود به مرحله بعد را جمع‌آوری کنیم. بی شک ما برای همه تیم‌های گروه احترام قائلیم اما می‌خواهیم و شایسته این هم هستیم که از این مرحله صعود کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران برگزاری این مسابقات را مشکلاتی بر سر راه آماده سازی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی می‌داند با این حال می‌گوید که از پس از این مشکلات برمی‌آید.
این مربی پرتغالی 59 ساله افزود: ثانیا باید بگویم که مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم ما را در راه آماده‌سازی برای جام جهانی به دردسر می‌اندازد اما شغل ما این است که راه حل مناسب را برای آماده‌سازی تیم‌مان انتخاب کنیم.
کروش در خصوص وضعیت ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی نیز گفت: اگرچه من تردیدی ندارم که تیم ایران توانایی کافی و البته ابزار مناسب را در اختیار دارد تا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی موفق باشد.
نخستین بازی ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در تاریخ 6 فوریه (18 بهمن) با لبنان خواهد بود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    47 2
    کدامشان سخت است خجالت بکشید.
  • سلام AU ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    72 2
    راست میگه خدایی! تازه شانس آوردیم مالدیو تو گروهمون نیوفتاد و گرنه میشد گروه مرگ!
  • میثم IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    24 2
    خوب راست گفته دیگه حقیقت تــلخـــه؟!
  • زهرابی IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    0 1
    شانس اوردیم افغانستان تو گروه مون نیست