سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی از 24 تا 27 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان بوده و برای دانشجویان رایگان است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت ایران تله کام در سیزدهمین نمایشگاه ایران تله کام، 185  شرکت و  واحد تولیدی داخلی و 22 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 8 کشورجهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان خواهند گذارد.

شرکت‌های خارجی شرکت کننده یا نمایندگی های آنان از کشورهای آلمان، انگلیس، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان در نمایشگاه حضور خواهند یافت. نمایشگاه ایران تله کام 2012 در سالن‌های 6، 7 ،8-9، 10-11، 12-13، 27 و فضای باز مربوطه برگزار خواهد گردید، و از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به حضور فعال و گسترده بسیاری از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های دولتی وخصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره نمود.نمایشگاه ایران تله کام 2012 از تاریخ 24 تا 27 آبان ماه از ساعت 9 صبح لغایت 4 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می توانند رایگان از نمایشگاه بازدید کنند. از سایر علاقه مندان مبلغ ده هزار ریال بعنوان ورودی دریافت خواهد شد.

گفتنی است افتتاح رسمی نمایشگاه در بعد ازظهر روز سه شنبه 23 آبان 1391 با حضور مقامات عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدعوین ویژه در محل دائمـــی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
 

5656
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =