علی دایی می گوید داور بازی پرسپولیس – مس بسیار قاطعانه سوت زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 6 بر صفر تیمش برابر مس در نشست خبری حاضر شد و به والات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «خوشحالم که با یک نتیجه خوب تیم مس را در خانه اش شکست دادیم. تیم حریف هم تلاش خود را کرد اما می توانم بگویم که امروز روز پرسپولیس بود.»

او در مورد نحوه قضاوت این دیدار گفت: «داوری این بازی یکی از بهترین قضاوت ها در چند سال اخیر بود. همانطور که دیدید داور مسابقه بسیار قاطعانه سوت زد که این یک اتفاق امیدوار کننده است.»

دایی با بیان اینکه برخورد پرویز مظلومی بعد از دریافت گل سوم به ضرر مس تمام شد، گفت: «عملکرد حریف بعد از اینکه ما گل سوم را زدیم به ضرر آنها به پایان رسید. آنها می خواستند به تیمشان شوک وارد کنند اما بازیکنان من بسیار حرفه ای عمل کردند.»

سرمربی پرسپولیس در مورد طلسم 25 ساله نبردن سرخپوشان در کرمان گفت: «فوتبال همین است، یک روز تیم من چهار گل در کرمان می خورد و روز دیگر شش گل می زند. امروز اتفاقات دست به دست هم داد تا تیمم به یک پیروزی پرگل برسند. خوشحالم که تلاش شاگردانم ما را به این 3 امتیاز رساند.»

او با اشاره به اینکه پرسپولیس در بازی های خانگی عملکرد بهتری از خود ارائه می دهد، گفت: «ما در آزادی راحت تر بازی می کنیم چرا که وضعیت چمن بهتر است و سعی داریم بازی را روی زمین اداره کنیم. شاید به همین خاطر است که تا به اینجای کار در شهرستان ها با مشکل روبرو بودیم.»

دایی در ادامه در مورد صحبت های اخیر رئیس کمیته استیناف گفت:‌ »آن برنامه را ندیدم چرا که وقتم را با دیدن این چیزها تلف نلف نمی کنم. تنها بر روی پرسپولیس تمرکز کرده ام اما مطمئن باشید که بعدا به صحبت هایش ایشان واکنش نشان می دهم. باید بگویم نه تنها صالحی بلکه بزرگ‌تر از او هم نمی‌تواند این‌گونه صحبت کند. علی دایی برای زدن حرف حق آمده و در روزهای آینده تمام مدارک را رو خواهم کرد. در روزهای آینده همه چیز مشخص می شود.»

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: «حرف حق را زدم و مرا محروم کردند، این کار ضربه زدن به علی دایی نیست، بلکه ضربه زدن به پرسپولیس و هواداران این تیم است. مطمئن باشید حقانیت من ثابت خواهد شد.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =