هفته‌نامه «کتاب هفته نامه خبر» ویژه نوروز با مطالبی از اهالی ادبیات، سینما و جمعی از هنرمندان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نشریه که با سردبیری عبدالجواد موسوی هر هفته به چاپ می‌رسد، در شماره ویژه نوروز خود سراغ چهره‌های شاخص حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری رفته است. 

شماره تازه این نشریه با یادداشت‌هایی از رخشان بنی‌اعتماد، لیلی گلستان، فریدون مجلسی، محمد صالح‌علا، امید روحانی و ... آغاز می‌شود. 

مشروح میزگرد بررسی علل و عوامل هجوم گرد و غبار به خوزستان با حضور محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، ضیاءالدین شعاعی مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار و علیرضا زارسواندی رییس بنیاد نخبگان خوزستان یکی دیگر از مطالبی است که در این شماره «کتاب هفته» می‌توانید بخوانید. 

در حوزه موسیقی نیز مجید کیانی ردیف‌دان و نوازنده سنتور، نادر مشایخی آهنگساز و رهبر فعلی ارکستر شهر تهران و پیمان سلطانی آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده تار دور هم جمع شده‌اند تا درباره کلنل وزیری پدر موسیقی نوین ایران حرف بزنند. گزارش این نشست با تیتر «به احترام کلنل: خبردار» منتشر شده است. 

آزاده میرشکاک نیز گفت‌وگویی با فریدون شهبازیان درباره زندگی کاری و حرفه‌ای اش انجام شده که در آن شهبازیان پیرامون خیلی چیزها صحبت کرده است. 

گفت‌وگو با فریبرز رییس‌دانا، محمدعلی سپانلو، هادی خانیکی و شعرهایی از سیمین بهبهانی، احمدرضا احمدی، مفتون امینی، شمس لنگرودی، افشین یداللهی، عبدالجبار کاکایی دیگر مطالبی است که در شماره ویژه نوروز این نشریه می‌توانید بخوانید. 

همچنین دو فصل از یک رمان منتشر نشده مسعود کیمیایی، بریده‌ای از رمان محمود حسینی‌زاد، قصه‌ای از پیمان هوشمندزاده و مطالبی از محمد چرم‌شیر و جلال تهرانی نیز از دیگر مطالب این نشریه هستند. 

کتاب هفته خبر با قیمت ۷۰۰۰ تومان روی دکه روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفته است. 

58۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =