سایت صدای اقتصاد نوشت:

 

محمدتقی حسینی، قائم مقام وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تقدیر از کارآفرین نمونه استان قم گفت: تولید و کارآفرینی در تولید کرامت انسانی را در جامعه رشد می‌دهد و به انسان حرمت و اعتبار می‌دهد.

او جامعه را نسبت به کارآفرینی که جان و مال خود را در عرصه تولید می‌گذارد، مسوول دانست و از بی‌توجهی نهادها به تولیدکنندگان و کارآفرین‌های کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر به تولید و تولیدکننده توجه نشود و قدر تلاش او در جامعه شناخته نشود نه تنها رشد اقتصادی پیش نخواهد آمد، بلکه انسانیت و اخلاق نیز در جامعه رو به نزول می‌رود.

قائم‌مقام وزیر کار با تاکید بر تکلیف مقام‌رهبری برای استفاده از تولید داخلی در همه‌ی  نهادهای دولتی گفت: علاوه بر تکلیف دولت، مردم نیز باید برای خرید محصول داخلی رغبت داشته باشند.

از نگاه او «کیفیت» مهم‌ترین بخش تولید است که باید مورد توجه همه تولیدکنندگان باشد تا بتوانند بازار را به‌دست آورند. به اعتقاد حسینی اگر این توان در بخش تولید قوی شود به سادگی می‌توان جلوی واردات بی‌رویه محصولات خارجی را گرفت.

در پایان دهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان قم از حمیدرضا محمدی نیز به عنوان کارآفرین برتر استان با ایجاد اشتغال برای 300 نفر تقدیر شد.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =