استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر ریاست جمهوری موضوع تمدید وام های کشاورزان خراسان شمالی به مبلغ 80 میلیارد تومان را مطرح کردیم که امیدواریم سریع تر محقق شود.

به گزارش خبرآنلاین در خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی در دیدار با رییس، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی به گوشه ای از سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم استان اشاره کرد و ادامه داد: با تسهیلات ویژه‌ای که برای این استان از طریق صندوق توسعه ملی مد نظر قرار دادیم، مقرر شده که برای طرح‌های کشاورزی با سود تسهیلات ۱۰ درصد و برای صنعت با سود تسهیلات ۱۲ درصد، فرصت بسیار خوبی فراهم است که کارآفرینان در این زمینه فعال شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم کشاورزان و دامداران با این تصمیم دولت و ارایه کارمزد پایین ،این فرصت بدست آمده را غنیمت بدانند.
پرویزی با تاکید این نکته که با وجود منابع مالی محدود کشوری اما بازهم دولت اقدامات خوبی را انجام داده؛ تصریح کرد:درحوزه عمرانی هم تلاش های خوبی صورت گرفته که امیدواریم امسال بتوانیم پروژه ها را به یک سرانجامی برسانیم.

وی خطاب به مدیران و معاونان جهاد کشاورزی گفت: شما مدیران با وجود این منابع اعتباری محدود باید اولویت بندی های ضروری خود را دنبال کنید و بر روی موضوعات مهم مردم متمرکز شوید.

 

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از مدیران و معاونان سازمان جهاد کشاورزی به بیان مشکلات و خواسته های خود در این حوزه پرداختند.
4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =