۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
تخفیف ۵۰ درصدی پل معلق مشگین آغاز شد

حسین عباسی نیا مدیر پروژ پل معلق در این باره گفت: در راستای حمایت از گردشگران مدیران پروژه پل معلق تصمیم گرفتند برای آن عده که بسته ۵۰ تایی بلیط این مجموعه را تهیه کنند، ۵۰ درصد تخفیف به آنها ارائه دهند.

مدیر پروژه پل معلق مشگین شهر از تخفیف ۵۰ درصدی مجموعه گردشگری نور سبلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ حسین عباسی نیا مدیر پروژ پل معلق در این باره گفت: در راستای حمایت از گردشگران مدیران پروژه پل معلق تصمیم گرفتند برای آن عده که بسته  ۵۰ تایی بلیط این مجموعه را تهیه کنند، ۵۰ درصد تخفیف به آنها ارائه دهند.

وی با بیان اینکه این تخفیف ها فرصت ویژه ای را برای گردشگران فراهم می کند، افزود: گردشگران همچنین از برنامه های فرهنگی در این مجموعه بهره مند می شوند.

عباسی نیا با اشاره به اینکه این تخفیف شامل سازمانهای دولتی و غیر دولتی هم می شود، ادامه داد: این تخفیف فرصتی فراهم می کند تا افراد بصورت خانوادگی از زیبایی پروژه پل معلق مشگین شهر و طبیعت اطراف آن بازدید کنند.

مدیر پروژه پل معلق مشگین شهر گفت: قیمت هر بلیط مجموعه پل معلق مشگین شهر ۱۰ هزار تومان است که افزاد در این فرصت می توانند با تهیه بسته ۵۰ تایی هر بلیط را فقط ۵ هزار تومان تهیه کنند.

مدیر‌عامل پل معلق با اشاره به ورود خیل عظیم مسافر به شهرستان مشگین‌شهر، گفت: سوییت‌ها و اقامتگاه‌های محوطه پل معلق با برخورداری از امکانات رفاهی جهت پاسخگویی به اسکان مسافران در کنار هتل‌ها و مسافرخانه‌های مشگین شهر آماده خدمات رسانی می‌باشند.

وی افزود: در چند روز گذشته ما مسابقات ملی پارگلایدر در کنار پروژه پل معلق مشگین شهر برگزار کردیم که گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور برای دیدن این مسابقه به شهرستان مشگین شهر سفر کرده بودند.

عباسی نیا ادامه داد: علاقمندان بازدید کننده از پروژه پل معلق مشگین شهر سوالات خود را با این شماره ۰۹۱۴۱۵۸۹۳۵۳ (آقای قهرمانی) تماس بگیرند.

گفتنی است بزرگترین مجموعه بالن سواری کشور توسط مدیران این مجموعه در کنار پل معلق مشگین شهر به پرواز درآمد که ظرفیت آن ۱۲ نفر می باشد.

پل معلق مشگین شهر به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه در ارتفاع ۸۰ متری رودخانه خیاوچای احداث شده و دارای دو متر است و ۳۶۵ متر طول به عدد روزهای سال می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =