دو آئین افتتاح شش باب مدرسه در بخش غیزانیه و کلنگ زنی برای احداث شش مدرسه دیگر در بخش مشراگه که از طرح های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در عمل به مسئولیت اجتماعی است با حضور مسئولین استانی ، نمایندگان مجلس، کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ساکنین بخشهای مذکور برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون: در بخش اول، آئین کلنگ زنی احداث شش باب مدرسه در بخش مشراگه، از مناطق حوزه عملیاتی این شرکت با حضور نماینده مردم رامشیر و رامهرمز، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و فرماندار رامشیر برگزار شد .

اقبال محمدیان، نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر از اهتمام صنعت نفت بویژه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به آموزش و رفاه اجتماعی مجاوران واحدهای عملیاتی و کمک به محرومیت زدایی تقدیر کرد و این مهم را نتیجه تفکر خیراندیشانه مهندس پورهنگ ، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دانست .

در بخش دوم، آئین افتتاح شش باب مدرسه بخش غیزانیه با حضور آیت ا... حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار اهواز، سه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان نوسازی مدارس خوزستان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز،  بخشدار غیزانیه، مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت-جنوب، مدیران ارشد مناطق نفتخیز جنوب، کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و جمعی از اهالی بخش غیزانیه در روستای ابریش این بخش برگزار شد .

دکتر حیدری، امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، محرومیت زدایی و اقدامات عام المنفعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت :  با انجام این طرح، بخش قابل توجهی از مشکلات آموزشی بخش غیزانیه مرتفع خواهد شد که قابل تقدیر است و از زحمات مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که با همت عالی خود، این سنت حسنه را در مناطق عملیاتی اجرایی کرده است، تشکر می کنم و امیدوارم این اقدام خداپسندانه صنعت نفت و کمک به مردم شریف خوزستان ادامه یابد .

 

دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از آقایان الباجی و ساری از زحمات همه ی دست اندرکاران این امر خیر تشکر کرد و گفت:

خوشنود سازی مردم این خطه بسیار با ارزش است و صنعت نفت به عنوان پیشران اقتصادی استان، سهم بزرگی در این امر دارد و از احساس تکلیف مهندس پورهنگ به عنوان یک پیشرو در امر خیر و اقدامات عام المنفعه تشکر می کنم و باید یادآور شوم   که در بخشهای مختلف اعم از آب رسانی، کنترل کانون های ریزگرد در این منطقه و اشتغال ، بنده   به همراه دو همکار نماینده ام پیگیری های لازم را کرده ایم و با همکاری بخشهای مختلف با محوریت صنعت نفت به نتیجه خواهیم رساند .

 

مهندس جهانگیر پورهنگ، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن خوشامدگویی و تقدیر از حضور مسئولان استانی در این آئین گفت: آموزش ، بهداشت و مسائل فرهنگی و عمراني حوزه عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب بنابر دستور اكيد وزير محترم نفت همواره از دغدغه های اصلی مدیر عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و در کنار رسالت اصلی شرکت یعنی تولید، در اولویت بوده است.

 

وی افزود: در سال 96 و از محل صرفه جویی ها، 110 میلیارد ریال صرف طرح های عام المنفعه کردیم که از اهم آنها می توان به احداث 6 باب مدرسه به متراژ  500 متر مربع از فاصله هفته دولت تا دهه فجر در روستاهای بخش غیزانیه، تامین 3 دستگاه تانکر آب رسانی ، تامین وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان حوزه عملیاتی شرکت، حمایت از سه تیم ورزشی حاضر در لیگ های مختلف کشور، تعمیر و تجهیز 27 مسجد و مشارکت در احداث بخشی از شبکه آبرسانی محدوده جغرافیایی شركت بهره برداري نفت وگاز مارون اشاره کرد .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پایان از زحمات یکایک همکارانی که در تحقق پروژه های عام المنفعه این شرکت همت گمارده بودند، تشکر کرد و یادآور شد: برای احداث شش مدرسه بخش مشراگه 9 میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است که این 500 متر مربع فضای آموزشی نیز در ابتدای سال تحصیلی 98-97 به اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشير تحویل داده خواهد شد .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =